اخبار داغ

وقتی پیشرفته ترین ترمینال ایران مورد بی مهری مسئولین قرار می گیرد؛

ارائه چهره نازیبا از دیار کریمان در بزرگترین پایانه مسافربری کشور+عکس

ارائه چهره نازیبا از دیار کریمان در بزرگترین پایانه مسافربری کشور+عکس
با آنکه تنها ۷ سال از ساخت این ترمینال می گذرد؛ اما متاسفانه به دلیل عدم بی توجهی مسئولین و مردم نیاز به تعمیرات دارد، همچنین باید گفت که در این شرایط کرونایی این ترمینال از لحاظ بهداشتی بسیار در مضیقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ترمینال آدینه کرمان بزرگترین، پیشرفته ترین و زیباترین ترمینال مسافربری در سطح کشور است که با نما و معماری متفاوت و مدرن خود را از سایر ترمینال ها متمایز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
 
,
عملیات مطالعاتی این ترمینال توسط برادران آدینه در سال ۱۳۸۵ زمان جلال مآب شهردار وقت آغاز شد  از همان ابتدا، هدف برادران آدینه این بود تا آنجا که ممکن است بهترین ها و استانداردترین امکانات را برای این پایانه در نظر گرفته شود.
,
 
,
فاز اول با ۸ هکتار مساحت شامل ساختمان مرکزی، ۱۵ دفتر مسافربری،  اورژانس، دو نمازخانه، داروخانه، بانک، ۶۰ باب واحد تجاری، دو رستوران، یک هتل سه ستاره با ۳۸ اتاق مطابق استانداردهای روز دنیا، پنج فست فود، دو پارکینگ برای خودروهای کوچک درون و برون شهری، یک پاسگاه پلیس، ۸۰ سرویس بهداشتی، خوابگاه مجزا برای رانندگان، و پارکینگ ۲۴ ساعته و محل مناسب برای سوار و پیاده شدن مسافر است.
,
 
,
فاز دوم این پایانه نیز شامل یک شهرک بزرگ تعمیرگاهی است با کارواش تمام اتوماتیک که برای شست و شوی هر دستگاه اتوبوس، تعویض روغنی، مرکز معاینه فنی اتوبوس و ۳۰ باب مغازه شامل کارخانه یخ سازی، خشکشویی، لاستیک فروشی و فروشگاه عرضه قطعات یدکی اتومبیل نیز در این شهرک در نظر گرفته شده است.
,
 
,
همچنین این ترمینال قرار بود روزانه ۵ هزار نفر را اشتغال بکار کند.
,
 
,
پیشرفته ترین و زیباترین ترمینال کشور در سال ۹۲ با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان در دو فاز به بهره برداری رسید.
,
 
,
حال اینکه تنها ۷ سال از ساخت این ترمینال می گذرد اما متاسفانه به دلیل عدم بی توجهی مسئولین و مردم نیاز به تعمیرات دارد، همچنین باید گفت که در این شرایط کرونایی این ترمینال از لحاظ بهداشتی بسیار در مضیقه است.
,
 
,

سرویس بهداشتی، محل شارژ موبایل، پله ها، کف ساختمان داخلی، سرویس گرمایشی و سرمایشی، زباله های سرگردان در محوطه و ساختمان داخل و ... متاسفانه از مواردی است که اصلا رعایت نمی شود.

,

به گزارش راه آرمان؛ تمامی این مسائل توسط خبرنگار ما در حال پی گیری است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه