اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد؛

تزریق عدالت در تمام نقاط ایران با انتخاب فردی جهادی در انتخابات/ تغییر ریل سیاست گذاری کلان کشور با حضور فردی انقلابی در دولت

تزریق عدالت در تمام نقاط ایران با انتخاب فردی جهادی در انتخابات/ تغییر ریل سیاست گذاری کلان کشور با حضور فردی انقلابی در دولت
منصور الهی گفت: اگر بدنبال تزریق عدالت به تمام اقصی نقاط کشور هستیم، انتخاب با ملت ایران است؛ چرا که بنا به گفته مقام معظم رهبری خوب انتخاب کنیم به خودمان کرده ایم و اگر هم بد انتخاب کنیم آثار منفی آن را خودمان می بینم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور الهی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به انتخابات پیش رو در پاسخ به این سوال که اگر کاندیدای انقلابی، مجاهد حزب الهی و جهادی رییس‌جمهور شود، چه شرایطی پیش خواهد آمد، گفت: حضور و انتخاب چنین فردی موجب تزریق مسکّن‌های قوی و حل‌ سطحی بسیاری از مشکلات ‌اقتصادی کشور خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: البته در این شرایط ریل اقتصاد، همان ریل لیبرالی خواهد بود که آینده‌اش دیر یا زود به آینده‌ اقتصاد آمریکا که همانا بحران فراگیر است نزدیک می شود؛ اما به دلیل آنکه رویکرد مجری آن سیاست ها، دلسوزانه و مجاهدانه است، در نتیجه امید است که نسخه‌هایش نیز در حد امکان و به مقتضای شرایط به نفع کشورصورت‌پذیرد، هرچند که اقتصاد کشور همچنان به صورت آسیب‌پذیر باقی‌خواهد ماند.

,

وی ارائه و اجرای راه‌ حلهای بنیادین، جهت تغییر ریل سیاست‌گذاری کلان اقتصادی کشور، از سرمایه‌داری و لیبرالی به سوی اقتصاد اسلامی با هدف تحقق عدالت‌ را از دیگر موارد رئیس جمهور انقلابی دانست و بیان کرد: در این صورت هرچند که شیب اولیه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، بصورت ملایم خواهد بود.

,

الهی افزود: در این شرایط به مرور زمان، آن شیب تندتر گشته، تا جایی که مردم گشایش های ‌اقتصادی کلان را به طور ملموس می‌بینند و طی آن اقتصاد کشور از قالب ‌لیبرالی، فسادزا و‌ آسیب‌پذیر به یک اقتصاد آسیب‌ناپذیر و در حال‌ رشد بدل خواهد شد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در پاسخ به این سوال که  چگونه می‌توان از میان داوطلبین حزب‌ الهی و مجاهد، تشخیص داد که کدامیک می توانند منجی اقتصاد کشور باشند، اظهار کرد: یکی ازمهم‌ترین آثاری که با توجه به آن، می‌توان تشخیص ‌داد که نامزد مورد نظر از کدام دسته است و این که بررسی کنیم که او چه نگرشی نسبت به اقتصاد و عدالت دارد؛ چرا که نظریه‌ لیبرالیسم و سرمایه‌داری، داعیه‌دار توسعه و پیشرفت بوده و آن را مقدم بر هر مؤلفه‌ دیگری ازجمله «عدالت» می‌داند.

,

وی اظهار کرد:  در مقابل این نظریه، نظریه‌ اسلام ‌ناب قرار دارد که عدالت را اساس و محور پیشرفت می‌داند و اگر توسعه‌ای رخ دهد حتما باید در سایه عدالت تحقق ‌یابد و الا یک عنصر فسادزا خواهد بود؛ همچنان که در کلام حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام نیز عدالت، محور توسعه، نزول برکات ‌و معیار آبادانی قلمداد شده ‌است.

,

الهی تأکید کرد: شخصی که تفکر اسلام ناب را حمل می کند، حتی نسبت به بی‌عدالتی که در روستاهای ‌دور افتاده رخ می‌دهد شدیدا واکنش نشان می‌دهد؛ همان گونه حضرت ‌امیرالمؤمنین علی علیه السلام نسبت به ظلمی که‌ در حق یک‌زن که در بلاد مسلمین روی‌داد، فرمودند" اگر مسلمانى از این پس از روى تأسف ‌و غصه بمیرد سزاوار است و سرزنش نمى‌شود".

,

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: اگر توسعه و پیشرفت یک کلانشهر یا استان برجسته‌ای همچون‌ تهران‌، اصفهان‌، مشهد و ...منجر به ظلم و بی عدالتی نسبت به یک شهرحاشیه‌‌ نشین کشور شود، آن داوطلب انقلابی و جهادی تمام همت خود را به کار خواهد گرفت که ظلم را متوقف و پیشرفت را از راهی که با عدالت سازگار است محقق‌کند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر بدنبال تزریق عدالت به تمام اقصی نقاط کشور هستیم، انتخاب با ملت ایران است؛ چرا که بنا به گفته مقام معظم رهبری خوب انتخاب کنیم به خودمان کرده ایم و اگر هم بد انتخاب کنیم آثار منفی آن را خودمان می بینم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه