اخبار داغ

دام کلاهبرداران برای متقاضیان بیمه/

اخاذی به بهانه صدور کارت بیمه سلامت

اخاذی به بهانه صدور کارت بیمه سلامت
برخی از افراد سودجو و کلاه‌بردار با بهره گیری از نیازهای مردم در خصوص استفاده از بیمه سلامت، از طریق شرکت هایی جعلی با مردم تماس گرفته و اعلام کرده اند که در ازای دریافت هزینه ای برای آنها دفترچه یا کارت بیمه سلامت صادر می کنند.
[

به گزارش خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی دانا، طرح بیمه سلامت یکی از طرح های مفید بیمه‌ای در کشور بود که توسط وزارت بهداشت اجرا شد و شامل کسانی می شد که تا کنون تحت پوشش بیمه نبوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این طرح شرایطی را برای مردم فراهم کرد تا کسانی که از پوشش بیمه‌های کشور برخوردار نبودند بتوانند از این طریق دفترچه بیمه خود را دریافت کرده و تا حدودی از شرایط درمان با هزینه‌های مناسب بهره ببرند.

,

در این میان برخی از افراد سودجو و کلاه‌بردار با بهره گیری از نیازهای مردم در خصوص استفاده از این بیمه، از طریق شرکت هایی جعلی با مردم تماس گرفته و اعلام کرده اند که در ازای دریافت هزینه ای برای آنها  دفترچه یا کارت بیمه سلامت صادر می کنند.

,

این افراد با کلاهبرداری از خانواده ها توانسته اند مبالغی را به جیب بزنند و از این طریق از ده ها خانواده کلاهبرداری کنند.

,

این در حالی است که تنها مرجع صدور بیمه سلامت، سازمان بیمه سلامت بوده و قانونی ترین راه ثبت نام نیز مراجعه به سایت مربوط به این سازمان است. 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه