اخبار داغ

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

تعلیق تحریم کلاهی گشاد بر سر تیم مذاکره کننده است/ دولت به دنبال ایجاد دستاورد تصنعی در پایان عمر خود است

تعلیق تحریم  کلاهی گشاد بر سر تیم مذاکره کننده است/ دولت به دنبال ایجاد دستاورد تصنعی در پایان عمر خود است
حسین جلالی با بیان اینکه تعلیق تحریم کلاه گشادی است که سر تیم مذاکره کننده ما گذاشته خواهد شد، گفت: ما باید حرف قطعی را همه یک صدا در خصوص لغو کامل تحریم ها بیان کنیم و مسئولان نباید از سیاست های نظام تخلف کنند؛ بنابراین تمامی مسئولان در راستای رفع تحریم ها و راستی آزمایی بدون مذاکره باید یک صدا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به مذاکرات وین گفت: خواسته های آمریکایی ها به هیچ عنوان عملی نیست؛ چرا که خواسته آنها در خصوص تعطیلی و توقف تأسیسات هسته ای، از بین بردن تأسیسات و سلاح های موشکی، عدم حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه تحت عنوان محور مقاومت و تضمین سلامت رژیم غاصب صهیونیستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: آمریکایی ها تعداد هزار و 600 تحریم را متوجه کشور ما کرده اند که از این تعداد هزار و 500 تحریم در خصوص افراد، اشخاص، شرکت های کوچک و امثالهم است و 100 تحریم مهم مربوط به مسائل بانکی، بیمه ای، کشتیرانی و ... است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه دستورالعمل آمریکا صرفا تعلیق تحریم ‌ها و نه لغو کامل آنها عنوان کرد: اگر تحریم ها به تعلیق در آورده شود، دولت می گوید که از برجام نتیجه گرفته و دستاوردی حاصل شده است؛ اما تعلیق تحریم ها هیچ اعتباری ندارد.

,

وی با بیان اینکه تعلیق تحریم کلاه گشادی است که سر تیم مذاکره کننده ما گذاشته خواهد شد، ابراز کرد: ما باید حرف قطعی را همه یک صدا در خصوص لغو کامل تحریم ها بیان کنیم و مسئولان نباید از سیاست های نظام تخلف کنند؛ بنابراین تمامی مسئولان در راستای رفع تحریم ها و راستی آزمایی بدون مذاکره باید یک صدا باشند.

,

این مقام مسئول ضمن ابراز تأسف از اینکه در داخل چند صدایی را شاهد هستیم، ابراز کرد: زمانی که شرایط این چنین می شود غربی ها و آمریکایی ها سو استفاده کرده و مسئله تعلیق را مطرح می کنند.

,

حجت الاسلام جلالی در پاسخ به این سوال که اصرار عجیب دولت و تیم مذاکراتی برای رسیدن به یک توافق تا قبل از انتخابات آن هم با مفادی که مشخص است، نشان می دهد که این روند موجب تداوم تحریم ها است و این رویکرد از سوی دولت، خود مانع رفع تحریم است، تأکید کرد: مشکل اینجا است که دولت ما نمی تواند مذاکرات را مدیریت کند، بلکه در این راستا مدیریت می شود.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس اظهار کرد: فردی که در پایان دولت قرار دارد و هیچ دستاوردی طی هشت سال گذشته نداشته است، مانند فرد در حال غرق شدن است که برای نجات خود به هر چیزی چنگ می زند؛ بنابراین دولت می خواهد در پایان کار خود دستاوردی را حاصل کند و اگر هم نشد دستاوردی را بتراشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه