اخبار داغ

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه مطرح کرد:

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی توسط خادمیاران رضوی

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاهی توسط خادمیاران رضوی
سیدمحمدجعفر امامیان گفت: شبکه خادمیاران رضوی با مشارکت های مردمی و خیرین توانست در مرحله چهارم سفره مهربانی با عنوان پویش "سفره ای به وسعت ایران" تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سیدمحمدجعفر امامیان امروز پنج‌شنبه در مراسم توزیع بسته‌های میعشتی رضوی که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شبکه خادمیاران رضوی با مشارکت های مردمی و خیرین توانست در مرحله چهارم سفره مهربانی با عنوان پویش سفره ای به وسعت ایران تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه کند.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه افرود: ارزش هر بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان است که توسط هر خادمیار ۸ بسته تهیه و جمع آوری شده است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۸ هزار از این بسته های معیشتی بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده توزیع کردیم.

امامیان گفت: مشارکت های مردمی به دو صورت نقدی و غیر نقدی صورت گرفته و حدود ۲۰۰ میلیون تومان نیز به صورت نقدی به حساب نذورات آستان قدس واریز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد،,
,
,
,
,
,
,

 

,

کمک های مومنانه مردم ایران در دنیا بی نظیر است

, کمک های مومنانه مردم ایران در دنیا بی نظیر است, کمک های مومنانه مردم ایران در دنیا بی نظیر است,

به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، آیت الله مصطفی علماء امروز پنج شنبه در مراسم توزیع بسته‌های میعشتی رضوی در کرمانشاه، اظهار داشت: کمک های مومنانه از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری بود که مردم در سراسر کشور در تبعیت از رهبر بسیج شدند تا بخشی از نیازمندی های اقشار کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا مرتفع شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: کاری که ملت ایران در طرح رزمایش و کمک های مومنانه انجام‌می دهند در دنیا بی نظیر است و در هیچ جای این کره خاکی دیده نشده است.

آیت الله علما ضمن تقدیر از ارگان ها و سازمان هایی که همواره پشتیبان و همراه این طرح خداپسندانه بوده اند، گفت: برای چندمین بار پیاپی است که دستگاه های مختلف از جمله سپاه، ارتش، هلال احمر، گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، کمیته امداد، کمیته امداد، آستان قدس رضوی و بسیج مستضعفین با پشتوانه مردمی این طرح را اجرایی کردند و کمک‌های بسیار ارزشمندی توسط این نهادهای انقلابی به نیازمندان اهدا شده است.

وی بیان داشت: پویش مومنانه از قبل در کشور ما بوده اما در طول مدت شیوع کرونا در بخش ها، روستاها، مساجد و مراکز به طور دائم ادامه داشته است.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: کمک مومنانه خصوصیت بارز اسلام است و رمز موفقیت کشور در بحران ها همین خصیصه است.

وی گفت: خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث از زیباترین و ارزشمندترین کارها نزد خداوند متعال است و همانطور که امام خمینی (ره) تاکید داشتند هیچ مستحبی بالاتر از رسیدگی به ضعفا و فقرا نیست.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه