اخبار داغ

تمرینات آماده سازی بوکسورها در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد

تیماجی: اردوی تیم ملی بوکس در ازبکستان مثبت بود/ امیدوار به کسب یک یا دو سهمیه دیگر هستیم

تیماجی: اردوی تیم ملی بوکس در ازبکستان مثبت بود/ امیدوار به کسب یک یا دو سهمیه دیگر هستیم
صبح امروز اردونشینان تیم ملی بوکس اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دانیال تیماجی مربی بدنساز تیم ملی بوکس در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم گفت: اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان جهت حضور در بازی های المپیک و مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در سال 1400، از روز شنبه 14 فروردین و با حضور 14 بوکسور در در سالن بوکس احمد ناطق نوری آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: پس از برگزاری مسابقات انتخابی که بدون حضور دو بوکسور المپیکی در جریان این اردوی 18 روزه برگزار شد و همچنین رقابت انتخابی که در اردوی مشرک تیم ملی در کشور ازبکستان انجام شد، در نهایت و پس از بررسی شرایط فنی بوکسورها توسط کادرفنی، این نفرات جواز حضور در اردوی نهایی و اعزامی به کشور امارات محل برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی آسیا را کسب کردند:

,

امید احمدی صفا در 52 کیلوگرم، دانیال شه بخش در 60 کیلوگرم، اشکان رضایی در 63 کیلوگرم، مسلم مقصودی در 69 کیلوگرم، سیدشاهین موسوی در 75 کیلوگرم، میثم قشلاقی در 81 کیلوگرم، احسان روزبهانی در 91 کیلوگرم و پوریا امیری در 91+ کیلوگرم.

,

تیماجی اردوی مشترک در کشور ازبکستان را که با حضور تیم های طراز اولی نظیر ازبکستان قهرمان دنیا، الجزایر قهرمان قاره آفریقا و آذربایجان برگزار شد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تیم ملی بوکس طی روزهای 9 لغایت 21 اردیبهشت به این اردو اعزام شد.

,

در جریان اردوی مذکور که در دو بخش بدنسازی و فنی و با فشار حداکثری بر روی ملی پوشان برگزار شد، مسابقه انتخابی وزن 63 کیلوگرم بین اشکان رضایی و باقر فرجی که با داوری ازبکها و حضور سرمربی ازبکستان همراه شد انجام گرفت که در نهایت اشکان رضایی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا شد.

,

تیماجی در خصوص ادامه اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس پس از مسابقات بوکس قهرمانی آسیا عنوان کرد: تمرینات تیم ملی بوکس پس از مسابقات قهرمانی آسیا که در تاریخ یکم خرداد و به میزبانی امارات برگزار خواهد شد، با حضور سید شاهین موسوی و دانیال شه بخش دو بوکسوری که جواز حضور در المپیک توکیو را کسب کرده اند، پیگیری خواهد شد.

,

مربی بدنساز تیم ملی بوکس در پایان ابراز داشت: بوکس ایران امیدوار هست یک یا دو سهمیه دیگر حضور در بازی های المپیک را بر اساس رنکینگ قاره ای و جهانی کسب کند.

,

علاوه بر علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس، غلامرضا کریمی، همایون امیری و محمود نهتانی به عنوان مربی و دانیال تیماجی به عنوان بدنساز دیگر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه