اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

توزیع اقلام معیشتی با همکاری سپاه و آموزش و پرورش بین نیازمندان

توزیع اقلام معیشتی با همکاری سپاه و آموزش و پرورش بین نیازمندان
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در ۱۴ ماه گذشته اقلام معیشتی خانواده‌های نیازمندی که اطلاعات آن‌ها در اختیار آموزش و پرورش بود، جمع‌آوری و توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صیدلو در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به اهداف مشترک بسیج و آموزش و پرورش اظهار کرد: در دوره‌ای که درگیر کرونا بودیم حرکت و فرهنگ بسیجی که در همه نهادها به‌ویژه در آموزش و پرورش تسری پیدا کرده است باعث شد به کمک مردمی که در حوزه‌های مختلف نیازمند یاری و مساعدت هستند، اقدام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی با اشاره به جمع‌آوری اقلام معیشتی در دوره فراگیری بیماری کرونا گفت: در ۱۴ ماه گذشته اقلام معیشتی خانواده‌های نیازمندی که اطلاعات آن‌ها در اختیار آموزش و پرورش بود جمع‌آوری و توزیع شد و معلمان در کنار بسیجیان بارها و بارها صحنه‌های زیبایی از این کمک‌ها را به نمایش گذاشتند.
,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: سپاه و آموزش و پرورش هر دو در این فکر هستند که انسان‌هایی تربیت شوند که به عنوان شهروند، به مراتبی از حیات طیبه دست پیدا کنند تا بتوانند به مملکت خود، آب و خاک و دین و پرچم خود پایبند باشند و برای آن اگر لازم شد جانفشانی کنند و این هدف مشترک سبب شده بسیج و آموزش و پرورش در بسیاری از کارها با یکدیگر همکاری کنند.
,
 
,
وی بیان داشت: آنچه در ساختار آموزش و پرورش به عنوان آموزش رفاهی انجام می‌شود بدون کمک سپاه و بسیج حتما شدنی نیست و حضور سپاه باعث می‌شود آموزشی که در ساختار رسمی آموزش و پرورش وجود دارد با کیفیت بیشتری انجام شود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه