در استان فارس؛
فرماندار ویژه مرودشت معرفی شد
علیرضا بیات پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی علیرضا بیات پور را به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت منصوب کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , شیرازه, ،,
در حکم رحمانی فضلی خطاب به علیرضا بیات پور آمده است:
,
به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس به سمت فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت منصوب میشوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنهای "مدظله العالی" موفق باشید.
,
شهرستان مرودشت در سال گذشته با تصویب هیات دولت به شهرستان ویژه ارتقاء یافت.
,
در کارنامه شغلی بیات پور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی بازرگانی پارس کیش، مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری فارس، سرپرست فرمانداری شیراز، مدیرکل ثبت احوال استان فارس، مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان ثبت احوال کشور، مدیرکل سازمان اموال تملیکی استانهای هرمزگان و فارس، شهردار زرقان، معاون فرهنگی، آموزشی بنیادشهید شیراز، عضو رسمی سپاه پاسداران از جمله سوابق وی است.
, انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه