اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اگر توافقی بین ایران و ۱+۵ حاصل شود باز زمینه را برای تحریم های دیگر فراهم می کنند

اگر توافقی بین ایران و ۱+۵ حاصل شود باز زمینه را برای تحریم های دیگر فراهم می کنند
کارشناس مسائل سیاسی گفت : اگر توافقی بین ایران و ۱+۵ حاصل شود باز زمینه را برای تحریم ها با بهانه تراشی فراهم می کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کرمان "1400   از کرمان؛ حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در رابطه با نتیجه مذاکرات هسته ای ایران با ۱+۵ گفت: علامتی که نشان دهنده آن باشد که آمریکا بخواهد دست از تحریم ها بر علیه ایران بردارد نیست .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   کرمان "1400 ,

وی افزود:  شواهد و قراین نشان می دهد که گروه ۱+۵ بر ادامه تحریم ها بر علیه ایران تاکید دارند و برداشتن تحریم ها را به شرایطی موکول می کنند که حتی در صورت تحقق آن شرایط می توانند تحقق آن را منکر شوند.

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: اگر توافقی هم بین ایران و گروه ۱+۵ حاصل شود و تحریم ها تعلیق یا لغو شوند باز زمینه را برای برقراری مجدد تحریم ها علیه ایران با بهانه تراشی فراهم خواهند کرد و اگر همه حربه ها از آنان گرفته شود باز هم به بهانه داشتن قدرت نظامی و موشکی یا ادعای پوچ نقض حقوق بشر توسط ایران در صدد باز پراوری تحریم ها خواهند بود.

,

قدیری ابیانه در پاسخ به این سوال که پایان مذاکرات چه تاثیری بر اقتصادی کشور خواهد داشت تصریح کرد: اگر تحریم ها برداشته شود مختصری وضع بهبود پیدا می کند اما در واقع آنچه می تواند وضعیت اقتصادی کشور را به سرعت رو به پیش ببرد اصلاحات درونی در کشور است.

,

قدیری ابیانه گفت: اصلاحات درونی کشور شامل اصلاح فرهنگ کار و رعایت الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و دقیقا اصلاح سبک فرهنگی زندگی است که می تواند وضعیت کشور را بهبود ببخشد.

,

انتهای پیام/ه

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه