اخبار داغ

تداوم افزایش قیمت میوه در مازندران/ نارنگی کیلویی ۳ هزار تومان

تداوم افزایش قیمت میوه در مازندران/ نارنگی کیلویی ۳ هزار تومان
گرانی گوجه در حالی توسط مسئولان نظارت بر بازار توجیه می‌شود ولی با نارنگی کلیویی سه هزار تومانی که در استان تولید می‌شود مسئولان چه توجیحی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه  دانا به نقل از خبرنگار کارمندشمال از مازندران؛ جای خالی ناظران بر بازار این روزها به شدت احساس می‌شود. این موضوع بیشتر با گرانی کالا به ویژه در میوه خودنمایی می‎کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه  دانا, کارمندشمال,

با سری به بازار میوه این موضوع بیشتر خودنمایی می‌کند، گوجه پنج هزار تومان، گوجه درهم ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، گلابی قابل پرسش نیست.

,

مسئولان نظارت برکالا و خدمات دلیل گرانی گوجه را افزایش نرخ کرایه، سردخانه‌ای بودن این محصول و بارندگی هوا اعلام کردند.

,

این موضوع در حالی مطرح می‌شود که سابقه گرانی گوجه در این فصل سال از قبل وجود داشت و مسئولان استان برای کنترل قیمت این محصول از ظرفیت‌های سردخانه‌های استان بهره نمی‌گیرند.

,

قیمت پنج تا ۶ هزار تومان گوجه در حالی در استان خودنمایی می‌کند که بسیاری از محصولات گوجه‌ای مردم جنوب شهرستان ساری به دلیل سرما زود رس هر ساله از بین می‌رود که با کمی احساس مسئولیت می‌توان محصولات مردم این منطقه با شیوه مناسب در سردخانه‌ها نگهداری و در اینگونه مواقع به بازار عرضه شود.

,

مردم گرانی گوجه را پذیرفتند و خرید گلابی را به دلیل گذشتن فصل این میوه نادیده می‌گیرند ولی فروش نارنگی کیلو سه هزار تومان را با کدام منطقه قبول کنند.

,

گوجه مازندران از استان‌های جنوبی کشور تامین می‌شود ولی حداقل انتظار این است که نسبت به قیمت بالای نارنگی تولید استان حساسیت بیشتری به خرج دهند.

,

نارنگی استان مازندران در حالی در ویترین مغازه‌ها با برچسب سه هزار تومان خودنمایی می‌کند که این محصول در باغ‌های استان با قیمت هزار تومان از کشاورز خریداری نمی‌شود.

,

کارمند شمال آماده دریافت نطرات مسئولان درباره علل افزایش قیمت بالای مرکبات در استان است.

,

انتهای پیام/ه

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه