اخبار داغ

رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی:

مردم با حضور در پای صندوق رای، به بد اخلاقی ها و دروغ گویی ها «نه» بگویند

مردم با حضور در پای صندوق رای، به بد اخلاقی ها و دروغ گویی ها «نه» بگویند
شیخی گفت: برخی با بد اخلاقی و اتهام زنی مردم را رنجیده خاطر کردند، امروز زمان سرکار آمدن دولت اخلاقمداری است که توانایی رفع مشکلات را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا شیخی رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی با اشاره به روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار از آحاد ملت ایران این است که در انتخابات شرکت کنند و مطمئن باشند که خودشان هستند که سرنوشت خود را تغییر می دهند و بس.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: امروز کشور نیاز به تغییر دارد و چیزی مهمتر از صندوق رای برای ایجاد تغییر سراغ نداریم؛ امروز زمان آن است که مردم با حضور در پای صندوق رای، به بد اخلاقی ها و دروغ گویی ها «نه» بگویند و تحول را رقم بزنند.
,
 
,
رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمب به مناظرات انتخاباتی نامزدها اشاره کرد و گفت: برخی با بد اخلاقی و اتهام زنی مردم را رنجیده خاطر کردند، امروز زمان سرکار آمدن دولت اخلاقمداری است که توانایی رفع مشکلات را دارد.
,
شیخی با بیان اینکه تشکیل دولت جوان انقلابی دغدغه همه نیروهای دلسوز کشور است، تصریح کرد: نامزدهای جبهه انقلاب توانایی تشکیل دولت جوان انقلابی را دارند؛ دولتی که می‌تواند زندگی مردم را سامان بدهد و با عزت و اقتدار در دنیا بدرخشد.
,
وی با بیان اینکه امروز مردم بیش از هر زمان دیگری به تشکیل دولتی کارآمد و قوی نیازمندند، تصریح کرد: دولت باید مراقب زندگی مردم باشد. مردمی که منتظر تحول هستند باید در انتخابات هم شرکت کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه