اخبار داغ

نماینده مردم تهران در مجلس:

مردم رئیس جمهوری ولایت مدار و فساد ستیز انتخاب کنند

مردم رئیس جمهوری ولایت مدار و فساد ستیز انتخاب کنند
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مسئولان باید در برابر ولی فقیه همچون سپر باشند و بر این اساس مردم باید دقت کنند رئیس جمهوری ولایت مدار، مدیر، کاردان و فساد ستیز را انتخاب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی ظهر یک شنبه در جمع مردم انقلابی شهرستان فریدن با اشاره به آرمان‌های امام راحل اظهار داشت: آرمان‌های امام خمینی در مسیر خواسته انبیا و رسالت آنها بود و مردم و جوانان با رهبری ایشان توانستند با دیکتاتور زمان بجنگند و وی را از کشور بیرون کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به نقش جوانان در انقلاب و پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود: باید قدر انقلاب را بدانیم و با توسل به شیوه شهدا مدافع نظام و ولایت فقیه باشیم.
,
 
,
نماینده مردم تهران در مجلس ابراز کرد: ما حق انتخاب داریم و حتی یک رأی ما می‌تواند سرنوشت ساز باشد؛ بر این اساس باید بهترین‌ها را انتخاب کنیم و در این مسیر درباره شاخصه‌های یک رئیس جمهور با اهل فن و متخصصان امر مشورت کنیم.
,
 
,
وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید ولایتمدار و پیرو ولی فقیه باشد و همانند برخی مسئولان نباشد که به جای آنکه سپر بلای ولی فقیه باشند اشتباه خود را به دروغ به ایشان نسبت می‌دهند.
,
 
,
آقاتهرانی با اشاره به اینکه رئیس جمهور باید بتواند به شکل کلان امور را مدیریت کند، تاکید کرد: مسئولان کشور و مملکت باید در فرصتی که دارند منفعت و خیری به مردم به ویژه طبقه متوسط برسد، این انقلاب را مردم راه انداختند و باید هوای آنها را داشته باشیم.
,
 
,
وی مردم را به شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت و تاکید کرد: رئیس جمهوری را انتخاب کنید که مرد باشد، اهل فساد نبوده بلکه فساد ستیز باشد و اجازه ندهد فساد و دزدی و رانت خوار در کشور اتفاق بیفتد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه