اخبار داغ

جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان مطرح کرد؛

شهید چمران؛ نمادی از انسان خود ساخته کامل است/ برگزاری بیش از ۱۰۰ سمینار بصیرتی از ابتدا سال توسط سازمان

شهید چمران؛ نمادی از انسان خود ساخته کامل است/ برگزاری بیش از ۱۰۰ سمینار بصیرتی از ابتدا سال توسط سازمان
عیسی مرادی گفت: شهید چمران، نمادی از انسان خود ساخته کامل است که در مسائل سیاسی، عرفانی، اعتقادی و علمی شخصیتی تراز و در اوج است و اگر اساتید ما بخواهند از هر نظر رشد داشته باشند کافی است به شخصیت شهید چمران نظر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی مرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به ۳۱ خرداد ماه، سالروز شهادت شهید چمران گفت: شهید چمران شخصیتی تراز است که نظیر ندارد؛ خودسازی که ایشان در زمینه عرفان، مجاهدت، خودشناسی، خدا شناسی داشت، شهید چرمان را به شخصیت تراز تبدیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان ادامه داد: شهید چمران، فردی بود که در بزرگترین کشور دنیا، بالاترین امکانات برای او فراهم بود و در بهترین دانشگاه ها و پژوهشگاه ها مسئولیت داشت؛ اما برای احیا دنی خدا و کمک به مظلومین پا به عرصه جهاد گذاشت و او قبل از آنکه پا به عرصه جهاد اصغر بگذارد، در عرصه جهاد اکبر گام برداشته و خودسازی کرده بود.

,

وی ابراز کرد: شهید چمران، نمادی از انسان خود ساخته کامل است که در مسائل سیاسی، عرفانی، اعتقادی و علمی شخصیتی تراز و در اوج است و اگر اساتید ما بخواهند از هر نظر رشد داشته باشند کافی است به شخصیت شهید چمران نظر کنند.

,

مرادی بیان کرد: نامگذاری روز شهادت شهید چمران به نام روز بسیج اساتید بسیار مناسب و مایه تمسک اساتید است که بتوانند برای رشد خود به شخصیت شهید چمران نگاه بیاندازند، شخصیتی که در تمام ابعاد رشد کرده است.

,

جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان با بیان اینکه برخی از اساتید بسیجی در زمینه های مختلف اعم از محرومیت زدایی، جهاد علمی و غیره پا به عرصه گذاشته اند و بدون هیچ چشم داشتی در زمینه های علمی فعالیت می کنند، اظهار کرد: سازمان وظایف قانونی به عهده دارد و ما نیز برای ایجاد دولت انقلابی و حزب الهی، اساتید بسیجی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات چندین تجمع را در جوار مزار شریف سپهبد شهید سلیمانی داشته اند.

,

وی با اشاره به اینکه به منظور تبیین مکتب حاج قاسم توانستیم ارتباط نزدیک بین حوزه و دانشگاه را ایجاد کنیم، عنوان کرد: اساتید ما می توانند در تقویت روحیه ایثار، همکاری در جهت شناخت تهاجم فرهنگی برای دانشجویان و سایر اقشار جامعه اثر گذار باشند و از ابتدای سال توانستیم بیش از ۱۰۰ سمینار بصیرت افزایی و روشنگری با حضور اساتید داشته باشیم.

,

مرادی ضمن اشاره به برگزاری حلقه های صالحین در کانون های بسیج اساتید در سطح استان، تصریح کرد: برگزاری این حلقه ها در راستای معرفت افزایی و مسائل اعتقادی اساتید تأثیر گذار است.

,

جانشین سازمان بسیج اساتید استان کرمان با بیان اینکه سازمان با برخی از اقشار بسیج همچون دانشجویی، مهندسین، متخصصین و غیره همکاری دارد، افزود: نهضت جنبش اساتید که از سال گذشته شکل گرفته استف ادامه دارد.

,

وی گفت: در هر کانون سازمان بسیج اساتید استان، یک تیم مسئله محور تشکیل شده است که وظیفه آن احصا مشکلات موجود در سطح کانون، دانشگاه و شهرستان است و برای حل مشکلات نیز راهکار ارائه داده می شود.

,

مردای در پایان با بیان اینکه طرح مطالبات مشترک اساتید مسلمان در مجامع بین المللی مطرح شده است، خاطر نشان کرد: در این طرح خواسته های اساتید مسلمان و آزادی خواه مورد شناسایی قرار گرفته و گردآوری می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه