اخبار داغ

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری اعلام کرد؛

راه‌اندازی ایستگاه‌های سی.ان.جی درون‌شهری ساری پس از ۳ سال تعطیلی

راه‌اندازی ایستگاه‌های سی.ان.جی درون‌شهری ساری پس از ۳ سال تعطیلی
پیام ایمانی گفت: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده، تا سه هفته دیگر هر دو ایستگاه سی.ان.جی درون‌شهری ساری پس از سه سال تعطیلی دوباره افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیام ایمانی کولائی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت تعطیلی نزدیک به سه ساله ایستگاه‌های CNG درون شهری در مرکز مازندران، اظهار کرد: خرابی کمپرسور و تعمیرات موتور ایستگاه CNG شماره سه جاده فرح آباد ساری در مراحل پایانی است و تا نهایتا اواخر هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این ایستگاه با ظرفیت 6 نازل پس از سه سال مجددا با برگزاری مجدد مراسم افتتاحیه راه اندازی می‌شود و جدا از خدمات به ناوگان حمل و نقل درون شهری، ساکنان 40 روستای جاده فرح آباد نیز از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، خاطرنشان کرد: ایستگاه دوم CNG درون شهری ساری مربوط به ایستگاه شماره یک و دو 16 نازلی جنب ترمینال دولت است که قطعات معیوب آن خریداری شده است و امیدواریم تا نهایتا سه هفته دیگر به بهره برداری برسد.

این مسئول ادامه داد: راه اندازی این دو ایستگاه CNG که از عمده‌ترین مطالبات رانندگان تاکسی مرکز استان بوده در صدر برنامه کاری سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری ساری قرار گرفت و به لطف خدا پس از چند سال تعطیلی بزودی به بهره برداری می‌رسد.

ایمانی کولائی بیان کرد: در مرکز استان بیش از 3 هزار تاکسی، 157 ون، 26 اتوبوس، 38 مینی بوس در حال فعالیت هستند که عمده‌ترین مشکل و مطالبه آنان عدم تحت پوشش قرار داشتن بیمه تامین اجتماعی است که از سال 94 به بعد قطع شده است و عضویت جدید نگرفتند.

وی عنوان کرد: البته با پیگیری‌های انجام شده و رایزنی با بیمه روستایی و عشایری، رانندگان متقاضی را تحت پوشش این بیمه قرار دادیم اما همچنان تقاضا برای بیمه تامین اجتماعی بالا است و پیگیری‌ها برای گرفتن سهمیه جدید ادامه دارد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، در خصوص اقدامات انجام شده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری مرکز استان، اعلام کرد: نزدیک به 50 دستگاه خودرو صفر کیلومتر به زودی به ناوگان درون شهری ساری اضافه می‌شود و اکنون تمام مراحل اداری آن به اتمام رسیده است و منتظر ارسال پیش فاکتور توسط ایران خودرو به پست بانک هستیم تا خودرو توسط متقاضیان تحویل گرفته شود.

این مسئول با بیان اینکه عمر متوسط ناوگان تاکسیرانی مرکز استان 9 سال است؛ گفت: در حال حاضر خرید نقدی خودرو ممکن است اما به دلیل مشکلات معیشتی رانندگان و قطع شدن نزدیک به سه ساله خرید تسهیلاتی، پیگیری‌ها انجام شد و توانستیم این 50 دستگاه را به همراه برخورداری از وام برای متقاضیان فراهم کنیم.

ایمانی کولائی مطرح کرد: ما در مرکز استان نزدیک به 800 خودروی بالای 10 سال داریم که عمر سنی آن‌ها به بیش از 10 سال می‌رسد و طی سالیان گذشته اقدامات خوبی در خصوص قیچی خودروهای فرسوده انجام شد و به معنای عام، تاکسی فرسوده که امکان فعالیت نداشته باشد کمتر از 20 خودرو است.

وی در خصوص گلایه رانندگان از مشکلات ساری کارت عنوان کرد: در خصوص این موضوع باید عرض کنم که در این باره متاسفانه بانک‌های عاملی که باید این دستگاه را تحت پوشش قرار دهند، به طور مطلوب پشتیبانی نکردند و با پیگیری‌هایی که انجام شد با یکی از بانک‌های بزرگ کشور مکاتبه انجام شد و با حل مشکلات موجود، بزودی ساری کارت نیز باز می‌گردد.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ساری، اضافه کرد: در مرکز استان 3 هزار راننده اصلی و 1200 راننده کمکی مشغول فعالیت هستند و از این تعداد 100 مالک تاکسی خانم و 6 راننده خانم مشغول فعالیت هستند که عمدتا سرپرست خانوار هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه