اخبار داغ

امام جمعه بشاگرد عنوان کرد؛

تولید واکسن ایرانی نمونه و الگوی گفتمان «ما می‌توانیم» است/مشکل کم آبی در بیشتر روستاهای بشاگرد بیداد می کند

تولید واکسن ایرانی نمونه و الگوی گفتمان «ما می‌توانیم» است/مشکل کم آبی در بیشتر روستاهای بشاگرد بیداد می کند
غلامی با بیان اینکه تولید واکسن ایرانی نمونه و الگوی گفتمان «ما می‌توانیم» است گفت: با تولید انبوه واکسن برکت و انواع دیگر واکسن‌های ملی، مردم ما معنای واقعی خنثی‌سازی تحریم را مشاهده کرده و لمس می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان  با اشاره به اینکه حضور پرشکوه و مشارکت پرشکوه و افتخار آفرین شما مردم قابل تقدیر و تحسین است اظهار کرد: این انتخابات «نه» بزرگ ایرانیان به «جنگ احزاب تحریم» بود جریانی که در خارج و داخل کشور، متشکل از سلطنت‌طلبان، منافقین، شخصیت‌ها و رسانه‌های استکباری و برخی عناصر کم‌جنبه و ناسپاس که به‌بهانه عدم احراز صلاحیت اعلام عدم مشارکت کرده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

امام جمعه بشاگرد با بیان اینکه تولید واکسن ایرانی نمونه و الگوی گفتمان «ما می‌توانیم» است افزود: با تولید انبوه واکسن برکت و انواع دیگر واکسن‌های ملی، مردم ما معنای واقعی خنثی‌سازی تحریم را مشاهده کرده و لمس می‌کنند.

,

غلامی  با اشاره به ۵ تیر روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ادامه داد:بشاگرد  همواره مسیری برای انتقال مواد مخدر  به سایر نقاط استان و حتی فرا استان بوده، مجاورت با استان سیستان و بلوچستان که خود قربانی مواد مخدر است و ترانزیت مواد مخدر از راه بشاگرد ، از عوامل مهم آسیب پذیری مردم و از قربانیان اصلی مواد مخدر در استان می باشد.

,

وی اضافه کرد: مصرف و انتقال  مواد مخدر، هر ساله آسیب های زیادی  به مردم مظلوم ‌ این شهرستان وارد می کند ازاین رو، فرهنگ سازی در مبارزه با این مواد خانمان سوز باید با جدیّت پیگیری شود و مبلغین، فرهنگیان، متنفذین در جهت کاهش و ریشه کن کردن مصرف یا انتقال چاره اندیشی کنید.

,

امام جمعه بشاگرد بیان کرد: مهمترین اقدام، قیام خود مردم در ریشه کن کردن این مشکل هست و مسئولین محترم با حمایت از مردم در این امر به کمک مردم بیایند و یکی از اقدامات مهم در سال جاری به حدأقل رساندن این مسأله در شهرستان باشد.

,

خطیب جمعه بشاگرد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز صنعت و معدن، گفت:یکی از ظرفیت ها و فرصت های بسیار ارزشمند برای رشد اقتصادی شهرستان، معادن است که در این میان وجود تنوع مواد معدنی، بشاگرد را به عنوان یکی از مناطق معدنی در سطح استان مطرح کرده است.

,

وی اظهار کرد: موانع سر راه کشف، استخراج، بهره برداری و فرآوری معادن باید با کمک مسؤلان برداشته شود و حتی الإمکان از سرمایه گذاران بومی برای تحقق این هدف استفاده شود.

,

غلامی با اشاره به انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش (۱۳۶۰ش) و روز قوه قضاییه، افزود: حادثه هفت تیر و شهداى گرانقدر آن و مخصوصاً شخصیت ممتاز و برجسته مرحوم آیت‌اللَّه بهشتى رضوان اللَّه تعالى علیه، از سویى حقیقتاً سند مظلومیت ملت ایران و جمهورى اسلامى بود و از سوى دیگر، نشانه اقتدار و استحکام این نظام.

,

امام جمعه بشاگرد به مشکل کم آبی شهرستان اشاره کرد و افزود:مشکل کم آبی در بیشتر روستاها بی داد می کند و متأسفانه علی رغم متذکر شدن این مشکل به مسئولین شهرستانی و استانی از طریق همین تریبون و خود مردم هیچ اقدام عملی از سوی مسئولین انجام نگرفته آقای استاندار محترم خود شما در مصاحبه ای قول آبرسانی سیار را تا بر طرف شدن مشکل دادید اما  نزدیک به چهار ماه است هر روز مردم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند اما کو گوش شنوا؟

,

وی تصریح کرد: برای حل موقت و عاجل مشکل نیاز مبرم به آب سانی سیار است متأسفانه عدم برخورداری کافی شهرستان از تانکر آبرسانی و وسعت شهرستان، تانکرهای موجود قادر به برطرف کردن مشکل نیستند.

,

غلامی خاطرنشان کرد: لذا مطالبه ی ما حل این مشکل در هفته ی پیش رو هستیم.آقای فرماندار پیگیری و نتیجه اقدامات خود و خبر حل مشکل را با حضور میدانی در روستاهای ذی مشکل با مشاهده و چهره ی رضایت مندی مردم به گوش بشاگرد برساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه