دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان:
۲۰۷ لرستانی به کرونا مبتلا شدند
کوشکی، دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان گفت: در شبانه روز گذشته 207 نفر به کرونا مبتلا شدند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با شناسایی ۲۰۷ لرستانی به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد مبتلایان این بیماری به ۱۲۱ هزار و ۷۴۶ نفر رسید.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر دیگر قربانی کرونا شد و فوتی های کرونا در استان به هزار و ۹۲۲ نفر افزایش یافت.
,دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان لرستان تصریح کرد: هم اکنون ۳۶۶ نفر در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان قرار دارند که تعداد بستری های این بیماری از روز گذشته تاکنون ۳۲ نفر افزایش یافته است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه