دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان:

۲۰۷ لرستانی به کرونا مبتلا شدند

۲۰۷ لرستانی به کرونا مبتلا شدند
کوشکی، دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان گفت: در شبانه روز گذشته 207 نفر به کرونا مبتلا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم کوشکی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با شناسایی ۲۰۷ لرستانی به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد مبتلایان این بیماری به ۱۲۱ هزار و ۷۴۶ نفر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک نفر دیگر قربانی کرونا شد و فوتی های کرونا در استان به هزار و ۹۲۲ نفر افزایش یافت.

,

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان لرستان تصریح کرد: هم اکنون ۳۶۶ نفر در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان قرار دارند که تعداد بستری های این بیماری از روز گذشته تاکنون ۳۲ نفر افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه