اخبار داغ

رسانه‌ورزش مقابل منتخب مس پیروز شد/ مثلت سامره، علیزاده و حسین‌خانی مقابل خبرنگاران

رسانه‌ورزش مقابل منتخب مس پیروز شد/ مثلت سامره، علیزاده و حسین‌خانی مقابل خبرنگاران
تیم فوتبال رسانه ورزش که برای برگزاری دیداری خیریه به رفسنجان سفر کرده بود در دیداری که بیش از چهار هزار تماشاگر شاهد آن بودند برابر تیم منتخب مس به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناتیم خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی در ادامه سفرهای خود به شهرهای مختلف برای برگزاری دیدارهای خیریه و آشنایی با اماکن و امکانات ورزشی کشور، روز پنجشنبه راهی رفسنجان شد و در دیداری خیریه برابر تیم منتخب مس به میدان رفت.

, شبکه اطلاع رسانی داناتیم خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی در ادامه سفرهای خود به شهرهای مختلف برای برگزاری دیدارهای خیریه و آشنایی با اماکن و امکانات ورزشی کشور، روز پنجشنبه راهی رفسنجان شد و در دیداری خیریه برابر تیم منتخب مس به میدان رفت.,

 

,

دیدار تیم های رسانه ورزش و منتخب مس در پایان با برتری 3 بر یک تیم رسانه ورزش به پایان رسید. محمود نجف زاده، عادل فردوسی پور و نیما علیپور زنندگان گل تیم خبرنگاران و عکاسان ورزشی بودند. حسین کاویانی فر هم برای مس گلزنی کرد.

,

 

,

در این دیدار که با استقبال خوب مردم رفسنجان همراه بود بیش از چهار هزار بلیت فروخته شد تا عواید آن به نیازمندان اختصاص پیدا کند. در ترکیب تیم منتخب مس بازیکنانی چون علی سامره بازیکن پیشین استقلال، علی علیزاده بازیکن پیشین استقلال و پرسپولیس، فرزاد حسین‌خانی، نادر فتح اللهی و ... به میدان رفتند.

,

 

,

ضمن اینکه محمود محمودی نیا (مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان)، حسین آذین (نماینده مردم رفسنجان در مجلس)، محمدرضا پورابراهیمی (نماینده مردم کرمان در مجلس)، علی محمدی (قائم مقام شرکت ملی صنایع مس)، نادر فتح الهی، حمید نیک نفس، علی زینلی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان و... در ترکیب تیم منتخب مس به میدان رفتند.

,

 

,

* سامان صفاری بازیگر فیلم سینمایی شیار 143 در ترکیب تیم مس به میدان رفت.

,

* مهدی حب درویش رکورددار روپایی در جهان بین دو نیمه به اجرای برنامه پرداخت که مورد استقبال قرار گرفت.

,

* در بین دو نیمه از برخی چهره های ورزشی رفسنجان از جمله علی سامره و عادل فردوسی پور تجلیل شد.

,

* مسئولان باشگاه مس رفسنجان در پایان این بازی با برگزاری مراسمی از اعضای تیم رسانه ورزش تقدیر کردند.

,

* در این دیدار یاد و خاطره غلامحسین مظلومی، مهدی نفر و مجید محمد رشید گزارشگر شبکه استانی کرمان گرامی داشته شد.

,

 

,

علی رمضانی سربندی مسئول برگزاری این دیدار با بیان اینکه از ماه‌ها قبل به دنبال برگزاری این دیدار خیریه در رفسنجان بودیم گفت : با همکاری شهرداری و شورای اسلامی ، فرمانداری و باشگاه مس رفسنجان به همراه صدا و سیمای مرکز کرمان این دیدار برگزارشد.

,

 

,

وی با تشکر ویژه از علی اکبر پورمحمدی شهردار رفسنجان ، علی زینلی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان و عادل فردوسی پور و اعضای تیم رسانه ورزش ابراز امیدواری کرد شاهد برگزاری این گونه دیدارهای خیرخواهانه در همه جای ایران عزیز باشیم.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه