اخبار داغ

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اعلام کرد

تشکیل ۳۴ پرونده انحراف در پرداخت تسهیلات روستایی مازندران

تشکیل ۳۴ پرونده انحراف در پرداخت تسهیلات روستایی مازندران
حسن خیریان‌پور گفت: تاکنون حدود ۳۴ طرح بهره‌مند شده از تسهیلات روستایی و عشایری در مازندران که دچار انحراف شده بودند، شناسایی و در کمیته نظارت به پرونده آنان رسیدگی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ حسن خیریان‌پور عصر امروز در بیست‌وپنجمین جلسه کمیته نظارت تسهیلات روستایی مازندران، اظهار کرد: تاکنون از محل تسهیلات روستایی و عشایری، سهم استان مازندران حدود ۶۰۹ میلیارد تومان ابلاغ شده است که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها می‌توانند برای جذب صد در صدی سهم مازندران اقدام کنند.

وی افزود: باتوجه به یارانه دار بودن این تسهیلات و اهداف تعیین شده برای آن، مراقبت‌های ویژه باید از سوی فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها  اعمال تا از هرگونه موارد انحراف احتمالی جلو گیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۳۴ طرح بهره‌مند شده از این تسهیلات که دچار انحراف شده بودند، شناسایی و در کمیته نظارت به پرونده آنان رسیدگی شد.

رئیس کمیته نظارت تسهیلات روستایی و عشایری مازندران، اعلام کرد: پس از بررسی این پرونده‌ها در نهایت، تسهیلات دریافتی‌شان دین تبدیل حال شد و با آن‌ها برخورد قانونی لازم صورت گرفت.

خیریان‌پور، تصریح کرد: با هرگونه انحراف احتمالی قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: ضروری است تسهیلات دریافتی در چارچوب طرح مصوب هزینه شود.

گفتنی است طرح اشتغال روستایی از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در کل کشور کلید خورد و با اجرای طرح در دولت فعلی، سهم اشتغال روستایی از سبد اشتغال کشور روند رو به رشدی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه