اخبار داغ

کارشناس روابط عمومی اداره کل پست اردبیل خبرداد؛

راه اندازی «اَلو پُست» در استان اردبیل/ پُستچی ها همچنان در صف انتظار دریافت واکسن کرونا

راه اندازی «اَلو پُست» در استان اردبیل/ پُستچی ها همچنان در صف انتظار دریافت واکسن کرونا
کارشناس روابط عمومی اداره کل پُست اردبیل از راه اندازی خدمت اَلو پُست در استان اردبیل خبرداد و گفت: با اینکه کارکنان شرکت ملی پُست نقش مهم و تاثیرگذاری در کاهش مراجعات مردم در مراکز مختلف دارند ولی متاسفانه تاکنون اقدامی در راستای واکسیناسیون آنها انجام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد الماسی کارشناس روابط عمومی اداره کل پُست استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از راه اندازی جدیدترین خدمات پُستی به مردم استان در ایام کرونا خبرداد و گفت: به منظور کاهش مراجعات عموم مردم به دفاتر پُستی در این ایام خاص و جلوگیری از ازدحام مردم در دفاتر، اداره کل پُست استان اردبیل با راه اندازی خدمت اَلو پُست با همکاری بخش خصوصی، به منازل همشریان رفته و اقدم به ارائه خدمات پُستی در درب منازل مردم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم  و جامعه ارزش افزوده این کار مهم برای شرکت پُست است، به نحوه استفاده مردم از این خدمت پُستی اشاره کرد و گفت: این خدمت از طریق اپلیکیشن اَلو پُست در دسترس عموم مردم قرار گرفته است و مراجعین به شرکت ملی پُست جهت ارسال مرسولات خود می توانند با نصب این اپلیکیشن و مراجعه ماموران پُست به منازل، مرسولات خود را از درب منزل پست کنند.

,

الماسی با بیان اینکه این کار علاوه بر صرفه جویی در هزینه های مردم زمان خدمات پُستی را نیز کاهش می دهد، گفت: خدمت به مردم  و فراهم کردم آسایش و آرامش جامعه از رسالت های شرکت ملی پُست است.

,

وی به مزایای اَلو پُست نیز اشاره کرد و گفت: رصد آنلاین مرسوله پُستی از مبداء تا مقصد از مهمترین مزیت های این خدمت پُستی است.

,

کارشناس روابط عمومی اداره کل پُست استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به روند واکسیناسیون کرونا نیز اشاره کرد و گفت: با اینکه کارکنان شرکت ملی پُست از بدو ورود کرونا به کشور، همپای مدافعان سلامت برای ریشه کن کردن این ویروس منحوس جنگیدند و با فراهم کردن زمینه های آرامش مردم، خدمات متعدد و متنوع پُستی برای کاهش مراجعات مردم و ازدحام در مراکز مختلف به هموطنان ارائه کردند با این حال در تقسیم بندی دریافت واکسن کرونا تاکنون زمانبندی برای کارکنان  شرکت پُست لحاظ نشده است.

,

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت ملی پُست در اوج مظلومیت به خدمت رسانی به مردم شبانه روز تلاش می کنند گفت: شایسته است مسئولان طرح واکسیناسیون کرونا، کارکنان این شرکت را در اولویت های طرح واکسیناسیون قرار دهند تا پستچی ها با آرامش خاطر بیشتری به به مردم خدمت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه