اخبار داغ

در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی مطرح شد:

قدرت کشور ایران مربوط به سپاه و میدان است/ جابجایی مسئولیت ها در بین افراد مختلف، به جهت آزمودن ایمان و جوهره فرد است

قدرت کشور ایران مربوط به سپاه و میدان است/ جابجایی مسئولیت ها در بین افراد مختلف، به جهت آزمودن ایمان و جوهره فرد است
محمد علی شجاعی با بیان اینکه پای میز مذاکره صندلی را برای کشوری می گذارند که توان دارد، گفت: در این یک دهه اخیر به بسیاری از کشورها حمله شد یا برای مذاکره دعوت نشد، به عنوان واقعیت بپذیریم، قدرت ایران مربوط به میدان و سپاه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) با اشاره به اینکه سپاه یعنی برای مردم بودن، اظهار داشت: اگر این قدرت در ایران نبود، نیازی به مذاکره نمی‌دیدند و همچون بسیاری از کشورهای دیگر که به آنها حمله شد، اتفاقات دیگری رخ می داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

شجاعی افزود: در استان اتحاد بین اجزای حاکمیت و مردم، موجب شده که ما امروز شرمنده سه هزار شهید استان نشویم.

,

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: قبل از انتخابات دغدغه حضرت آقا مشارکت مردمی بود، در استان خراسان شمالی، همه پای کار بودند، تا بیشترین مشارکت را سهم استان کنند.

,

این مقام مسئول بیان داشت: مسئولیت اصلی ما در انتخابات این بود تا در برابر بیانات و وظیفه ای که رهبر بر دوش ما گذاشته سربلند شویم.

,

وی با بیا اینکه مسیر خدمت، پیرو راه رهبری بودن است، اضافه کرد: فرقی ندارد افراد از کجا حکم گرفته اند، چرا که ما نسبت به مردم و نظام مسئول هستیم.

,

استاندار خراسان شمالی یادآور شد: این استان قدر سپاه را دانسته و باز این اتحاد ادامه پیدا خواهد کرد و قطعا در آینده نه چندان دور وظیفه ما که همان فراهم کردن سفره ای آبادتر برای مردم است حتما تحقق پیدا خواهد کرد.

,

 

,

جابجایی مسئولیت ها در بین افراد مختلف، به جهت آزمودن ایمان و جوهره فرد است

,

همچنین حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، در این مراسم خاطرنشان کرد: مسئولیت ها بین افراد مختلف چرخیده می شود، این جابجایی برای آزمودن ایمان و فرد است، تا جوهره افراد شناخته شود، سرنوشت اخروی در روزهای خدمت مشخص می شود.

,

وی افزود: انشالله بتوانیم از فرصتی که خدا ایجاد کرده است در هر جایگاهی که قرار داریم، استفاده کنیم و با یاری خداوند، آنچه در توان داریم انجام دهیم.

,

 

,

به گزارش عصراترک، سرتیپ دوم اسماعیل فرجی، فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه (ع)  خراسان شمالی با اشاره به اینکه ما پاسداریم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، میراث گرانبهای حضرت امام (ره) است که به عنوان هدیه ای برای ما گذاشته شده و ما به عنوان نگهبان و محافظ این میراث گرانبها، تکالیفی بر عهده داریم.

, عصراترک,

وی با اشاره به اینکه سپاه رسالت محور و تکلیف محور است، ادامه داد: باید بدانیم که  پایه های اصلی این نظام و انقلاب چه بوده است که از آن محافظت کنیم.

,

فرجی گفت:  سه رکن اصلی انقلاب در هشت فرمانی مقام معظم رهبری به سپاه دادند، مشخص شده، که یکی از آنها موضوع معنویت و تلاش برای بصیرت افزایی پاسداران بوده و با توجه به اینکه رکن اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران خداباوری و دینداری مردم بوده، کلیف داریم از این دینداری دفاع کنیم.

,

وی یادآور شد: گرچه ماموریت های ما متفاوت است و باتوجه به نیاز جابجا می شود، اما خط قرمز ما ولایت فقیه است که در استمرار ولایت رسول اکرم (ص) است.

,

فرجی با اشاره به اینکه رکن و وظیفه و تکلیف بعدی ما مردم داری است که رهبری در بیانیه گام دوم اشاره کردند،گفت:  در صحنه های مختلف مشاهده شده که سپاه در عرصه های مختلف جهادی، سازندگی ، معیشتی، مردم دار بوده و برای خدمت سر از پا نمی شناسد.

,

 فرمانده جدید سپاه حضرت جوادالائمه (ع) یادآور شد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، بهترین راه مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و امروز تکلیف ما خدمت به مردم استان خراسان شمالی است.

,

 

,

انتهای پیام./ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه