اخبار داغ

با حضور ویدئوکنفرانسی معاون رئیس جمهور برگزار شد؛

بهره‌برداری از ۳۱۵۰ واحد مسکن محرومین در کهگیلویه و بویراحمد

بهره‌برداری از ۳۱۵۰ واحد مسکن محرومین در کهگیلویه و بویراحمد
در نشست ویدئوکنفرانسی استاندار با معاون رئیس جمهور از مجموعه ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومین استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۱۵۰ واحد به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعهد بنیاد مسکن در استان گفت: تعهد بنیاد مسکن در استان بیش از ۴۲ هزار و ۷۵۴ واحد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

حسین کلانتری در نشست افتتاح واحدهای مسکن محرومان که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس و رئیس سازمان برنامه و بودجه به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد با اشاره به رشادت و دلاوری مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران پهلوی گفت: ایستادگی و مقاومت این مردم موجب شد رژیم پهلوی با استفاده از جنگنده بمب‌افکن‌های خود  مناطق  این استان را بمباران کند.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حماسه مردم استان در هشت سال دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت بیشترین شهید را تقدیم انقلاب و نظام کرد.

,

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت درگذشت علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: جا دارد به نیکی از آن مرد سفر کرده انسان مخلص، خداجوی، خستگی‌ناپذیر و متواضع یادی کنیم که هر جایی سیل‌زده، زلزله‌زده و بی‌سرپناهی بود نام مهندس تابش آنجا ماندگار است دعای همه مردم بی‌سرپناه، زلزله‌زده و سیل‌زده در پیشگاه خدا همراه او است.

,

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعهد بنیاد مسکن در بهسازی و بازسازی مسکن محرومان ۳۵۰۰ واحد بود که ۳هزار و ۱۵۰ واحد تکمیل و تحویل مردم شده است.

,

کلانتری با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویراحمد کارهای بزرگی صورت گرفته، افزود: در طرح ویژه بازسازی مسکن روستایی ۱۸ هزار و ۱۵۴ واحد و مسکن محرومان ۳۵۰۰ واحد بود که پس از کلنگ‌زنی در  سفر آقای نوبخت به استان در بهمن ۹۸ کار در اردیبهشت ۹۹ آغاز و منتظر سفر معاون رئیس جمهور برای افتتاح واحدها بودیم که به دلیل بیماری کرونا این حضور مقدور نشد.

,

وی با اشاره به اینکه استان به دلیل اقدامات خوب انجام شده در بافت فرسوده ممتاز است، گفت: واحدهای بافت فرسوده ۳ هزار واحد بوده که ۱۷۰۰ مورد به بهره‌برداری رسیده است.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۵ هزار و ۳۰۰ واحد احداثی در زلزله سی‌سخت و سیل استان گفت: واحدهای تعمیراتی و بازسازی در زلزله سی‌سخت ۴۶۰۰ واحد است، ضمن اینکه ۹ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیرات هستند.

,

کلانتری بیان کرد: در مجموع تعهد بنیاد مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۴۲ هزار و ۷۵۴ واحد است که با هماهنگی همه دستگاه‌ها از جمله سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بانک‌ها احداث شد.

,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان با قدردانی ویژه از بنیاد مسکن استان دو خواسته خود از نوبخت را مطرح کرد که افزایش سقف تسهیلات بلاعوض منازل در دست احداث شهرستان دنا و شهر سی‌سخت و اختصاص همین تسهیلات برای بافت فرسوده شهر دوگنبدان دو خواسته استان است که امیدواریم در صورت امکان مورد موافقت قرار گیرد.

,

گفتنی است در این نشست ویدئوکنفرانسی از مجموعه ۳۵۰۰ واحد مسکن محرومین استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۱۵۰ واحد به بهره‌برداری رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه