اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های استان اردبیل مطرح شد؛

ماجرای خوزستان عمق کینه دشمنان را نشان داد/شایسته سالاری ملاک عزل و نصب مدیران شود

ماجرای خوزستان عمق کینه دشمنان را نشان داد/شایسته سالاری ملاک عزل و نصب مدیران شود
ائمه جمعه شهرستان های اردبیل با اشاره به سوء مدیریت آب و برق در استان اردبیا اظهار داشتند، دذ دولت آینده عزل و نصب ها باید بر حسب شایسته سالاری انجام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ،ائمه جمعه شهرستان های اردبیل با اشاره به سوء مدیریت آب و برق در استان اردبیا اظهار داشتند، دذ دولت آینده عزل و نصب ها باید بر حسب شایسته سالاری انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

امام جمعه اردبیل:قصور دولت در مساله آب و برق پذیرفتنی نیست/ ملت آذربایجان به حرف بدخواهان رابطه دو ملت گوش ندهند

, امام جمعه اردبیل:قصور دولت در مساله آب و برق پذیرفتنی نیست/ ملت آذربایجان به حرف بدخواهان رابطه دو ملت گوش ندهند, امام جمعه اردبیل:قصور دولت در مساله آب و برق پذیرفتنی نیست/ ملت آذربایجان به حرف بدخواهان رابطه دو ملت گوش ندهند,

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های امروز نمازجمعه اردبیل با اشاره به مساله خوزستان اظهار کرد: ماجرای خوزستان در عین اینکه کاشف از قصور مسؤولان بود اما کاشف از امور دیگر هم شد.

,

وی افزود: یکی از آنها کشف از عمق کینه و فرصت‌طلبی دشمنان این خاک و دشمنان ایران عزیز و در رأس آنها حمایت وزارت خارجه آمریکا از اغتشاش و آشوب بود؛ اروپایی‌ها نیز که مترصد چنین فرصتی هستند فورا وارد میدان شدند.

,

امام جمعه اردبیل بیان کرد: اگر در ایران، کوچکترین تظاهراتی صورت بگیرد اروپایی‌ها فورا بیانیه می‌دهند و دخالت می‌کنند اما بدترین خشونت در آمریکا صورت گرفت حتی ارتش را به خیابان‌ها آوردند، کنگره تسخیر شد ولی اروپا یک کلمه حرف نزد.

,

عاملی تصرییح کرد: تحریم و بلوکه شدن ثروت ایران در خارج از کشور، قطعا بخشی از عوامل مؤثر در مشکلات ناشی از کمبود آب است اما حالا همان تحریم کننده‌ها برای مردم خوزستان اشک تمساح می‌ریزند.

,

وی ادامه داد: در اتفاق سالگرد دفاع مقدس اهواز، ده‌ها نفر جان خود را از دست دادند و بعدا معلوم شد همه آنها از طرف اسرائیل و منافقین مأموریت داشته و آموزش دیده بودند. حالا همان قاتلین مردم عرب زبان خوزستان برای آنها اشک تمساح می‌ریزند.

,

به اذعان نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، ماشین جنگی صدام در دوران هشت سال دفاع مقدس با حمایت آمریکا، اروپا و آل سعود مردم جنوب کشور و به خصوص مناطق خوزستان را هر روز بمباران می‌کردند؛ آن زمان بهترین جوانان خوزستانی به دست آنها به شهادت رسیدند و حالا همان قاتلین برای خوزستان اشک تمساح می‌ریزند.

,

وی ادامه داد: صدام آن زمان با دلارهای عربستان، خرمشهر و آبادان را به ویرانه تبدیل کرد و حالا تلویزیون عربستان  هر روز برای خوزستانی‌ها برنامه پخش می‌کند؛ عجیب این است آنها که برای تجزیه ایران، له له می‌زنند، با حرارت و هیجان کامل از مردم خوزستان حمایت می‌کنند و برای آنها اشک می‌ریزند.

, تلویزیون,

عاملی تصریح کرد: این حوادث نشان می‌دهد که دشمن فوق العاده سرمایه‌گذاری کرده و به خون ایران و ایرانی تشنه است و اینها اگر دستشان به ایران و ایرانی برسد، معلوم است چه جنایت‌های هولناکی مرتکب می‌شوند.

,

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان اردبیل در ادامه سخنان خود تاکید کرد: ما از دولت فعلی ایران گلایه‌مندیم که در طول این هشت سال بارها و بارها سوژه‌های بزرگی دست دشمنان غدار ما داد و با آماده کردن زمینه شماتت، غرور ملت ما را شکست. ما از هرچه بگذریم، از این نخواهیم گذشت.

,

نماینده مردم استان در  مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: عربستان، کویت و قطر تصمیم گرفته‌اند طرح خاورمیانه سبز را با کاشتن ۴ میلیارد نهال اجراء کنند، آب آنها جز از دریا تأمین نمی شود، چگونه ما نمی‌توانیم از همان طریق آب شرب عده محدود را تأمین کنیم؟

,   مجلس خبرگان رهبری,

وی ادامه داد: در برق نیز قصور دولتیان کاملا به چشم می‌خورد؛ دولت آلمان تا حال توانسته سهم خود از برق خورشیدی را به ۵۳هزار مگاوات برساند و هر سال در حال ازدیاد این مقدار است.

,

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌ها عنوان کرد: اخیرا جناب آقای الله شکور پاشازاده، ریاست محترم اداره مسلمانان قفقاز در یک اقدام بسیار شایسته در خصوص تأثیر فتوای رهبر معظم انقلاب در آزادی قره باغ سنگ تمام گذاشت و گفت؛ «فتوای حضرت آیت الله خامنه‌ای نوید بخش پیروزی جمهوری آذربایجان در جنگ قره باغ و بازپس‌گیری اراضی اشغالی شد و جمهوری آذربایجان را به پیروزی رساند».

,

وی گفت: ما از جناب شیخ قلباً تشکر می‌کنیم؛ من تشکر خود و اهالی استان را به ایشان ابلاغ می‌کنم و هزاران بار این عالم را تحسین می‌کنم، وی بعد از این فتوا، مورد هجمه شدید عده‌ای در آذربایجان و ترکیه قرار گرفت.

,

عاملی تاکید کرد: کسانی که اعتراض کردند، از ماهیت مرجع، فتوای مجتهد و رهبر و هویت شیعه بی خبر هستند؛ با فتوای مجتهد جامع الشرائط، مخصوصا با فتوای رهبری تکلیف بسیار سنگینی بر عهده مقلّدین می‌آید و از طرفی مقلّد از جهت رسیدن به مقام شهادت اطمینان خاطر پیدا می‌کند. با همین دو خصوصیت می‌گوییم که هیچ عنصری، قدرت فتوای مجتهد را ندارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار کرد: این فرمایش جناب شیخ کاملا به موقع نیز بود؛ از اولین روز جنگ قره باغ عده‌ای که در صدد تخریب روابط دو کشور هستند، همه جا را پر کردند که ایران به ارمنستان سلاح می‌فرستد؛ این روزها دروغ و افتراء علیه ایران در مطبوعات آذربایجان و شبکه‌های اجتماعی به اوج رسیده بود. در حالی که جناب رئیس جمهور آذربایجان با صراحت گفت که هیچ سلاحی از ایران به ارمنستان نرفته است.

,

وی بیان کرد: ما از ملت بزرگ آذربایجان می‌خواهیم در برابر نص صریح ریاست جمهوری و شیخ الاسلام پاشازاده به حرف دیگران که بدخواه رابطه دو ملت و دو کشور هستند گوش ندهند.

,

,

, ,

امام جمعه شهرستان نیر: شایسته سالاری ملاک عزل و نصب مدیران شود/ مذاکرات وین، چهره خباثت آلود آمریکایی را نشان داد

, امام جمعه شهرستان نیر: شایسته سالاری ملاک عزل و نصب مدیران شود/ مذاکرات وین، چهره خباثت آلود آمریکایی را نشان داد, امام جمعه شهرستان نیر: شایسته سالاری ملاک عزل و نصب مدیران شود/ مذاکرات وین، چهره خباثت آلود آمریکایی را نشان داد,

حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه اهل تقوا  به دنبال معراج به ملکوت هستند گفت: اگر انسان می خواهد به کمال، تعالی و ترقی برسید باید گوش شنوا داشته باشد تا با عمل به توصیه های بزرگان به سعادت برسد.

,

وی به مطالبه گری مردم از مسئولان اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در برابر مطالبات مردم آستانه تحمل خود را بالا ببرند و با خویشتن داری ضمن شنیدن مشکلات مردم نسبت به برطرف کردن دغدغه های مردم تلاش کنند.

,

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه رمز موفقیت شیطان  در این است که «منم منم» را در وجود و فطرت انسان تقویت کند، گفت: اگر انسان تقوا نداشته باشد به دام شیطان خواهد افتاد.

,

وی افزود: کسی که حقوق بگیر نظام اسلامی است باید برای رفع مشکلات مردم تلاش کند و خود به استقبال مشکلات برود نه اینکه پشت میز بنشیند و منتظر هجوم مشکلات شود.

,

 حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع اعضای دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند؛ فرصت خدمت، یک نعمت خدا برای اهداف انقلاب است.

,

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار  ضمن تقدیر از  زحمات دولت یازدهم و دوازدهم فرمودند؛ در این 8 سال یک تجربه درس آموز و عبرت انگیز بدست آمد و آن بی اعتمادی به غرب است،

,

امام جمعه شهرستان نیر گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار تصریح کردند؛ سختی های امروز نتیجه اعتماد به غرب است.

,

وی به مذاکرات وین نیز اشاره کرد و گفت: در مذاکرات اخیر وین ، آمریکا گستاخانه به دنبال گنجاندن  نظرات تحمیلی خود با مواضع مکر و فریب بود تا مثل گذشته  بتواند در دخالت های بعدی، درباره اصل برجام  و مسائل موشکی و منطقه ای دخالت کند.

,

حجت الاسلام نعمتی گفت: مذاکرات اخیر وین تجربه بسیار مهمی بود چراکه این مذاکرات مواضع کاملا عنادآمیز، ناجوانمردانه و خباثت آلود آمریکایی را نشان داد.

,

وی با بیان اینکه  در این دولت مشخص شد که  اعتماد به غرب جواب نمی دهد، گفت: این مهم  برای آیندگان در تاریخ ثبت خواهد شدچراکه مذاکرات بی نتیجه 8 ساله دولت یازدهم و دوازدهم تجربه بسیار مهمی برای ایران اسلامی بدست آمد و آن بی اعتمادی به غرب است هرجا اعتماد کردیم ضربه زدند و هرجا اعتماد نکردیم موفق شدیم و نتوانستند ضربه بزنند.

,

امام جمعه شهرستان نیر به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: سفارشات مقام معظم رهبری به دولت سیزدهم، اولویت های معیشتی و اقتصادی است.

,

وی گفت: دولت سیزدهم با رونق تولید و توجه به تولید ملی باید برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کند و با برنامه های میان مدت و بلند مدت ضمن برطرف کردن مشکلات اقتصادی فعلی با استفاده از سرمایه عظیم جوانان نخبه متعهد و متخصص در جهت رفع مشکلات بیکاری ، گرانی و رکود و تحقق اقتصاد مقاومتی  بکوشد.

,

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه در مسائل اقتصادی بن بست وجود ندارد، گفت: دولت برای موفقیت اقتصادی و رونق تولید در کشور باید از ظرفیت بازار همسایگان خارجی استفاده کند تا با بهرمندی از ظرفیت های موجود در حداقل ترین زمان ممکن به اهداف مد نظر برسد.

,

وی افزود: دولت آینده بهتر است معاونت اقتصادی  وزارت خارجه را با جدیت و روحیه جهادی  راه اندازی کند تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن به بازارهای جهانی راه پیدا کند.

,

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه ساخت ایران با فرم جهادی میسر است، گفت: این کار با روحیه انقلابی امکان پذیر است و مسئولان باید به سمت مشکلات بروند و منتظر نمانند که مشکلات به سمت آنها بیاید.

,

وی در پایان سخنان خود به مسئولان دولت آینده  نیز توصیه کرد در عزل و نصب های مدیران ، شایسته سالاری، تعهد و تخصص، ولایتمداری و روحیه جهادی و انقلابی و اصل خدمتگذاری به مردم را در نظر بگیرند چراکه  همه مردم از اصلاحات گرفته تا اصولگرایان در یک کشتی هستیم.

,

حجت الاسلام نعمتی از مردم بعنوان بهترین قضاوت کنندگان برای عملکرد مسئولان نام برد و گفت: دولت آینده در عزل و نصب ها عجله نکنند و جوانگرایی را در اولویت های برنامه ریزی های خود قرار دهد  چراکه جوانگرایی مطالبه مردم است و مردم انتظار دارند کارها  با روحیه جهادی و انقلابی پیگیری و به سرانجام برسد.

,

 وی از اعضای شورای اسلامی شهر نیز خواست در انتخاب مدیران به ویژه شهرداران شایسته سالاری را در نظر گرفته بگیرند هر چند در عزل و نصب های خود احزاب و گروه ها دخالت کنند ولی معیار شایسه سالاری را در انتخاب مدیران همواره مد نظر قرار دهند. 

,

امام جمعه شهرستان نیر از اعضای شورای منتخب شهرستان نیر و شهر کورائیم نیز خواست تا با مطالعه شهر و نحوه اداره شهر و آشنایی با بودجه بندی، پرداخت بیمه  و حقوق پرسنل، با دخل و خرج ها آشنا شوند تا بتوانند با انتخاب شهردار مناسبت و جهادی  زمینه های پیشرفت و ابادانی منطقه خود را فراهم کنند چراکه انتخاب بدون آگاهی و تسلط بر اوضاع کار اشتباهی است که جز خسران عایدی برای مردم نخواهد داشت.

,

,

, ,

امام جمعه بیله سوار: دولت دوازدهم نسبت به دستگاه‌های فرهنگی کم لطفی کرد/مسئله مدیریت، مسئله تخصصی است

, امام جمعه بیله سوار: دولت دوازدهم نسبت به دستگاه‌های فرهنگی کم لطفی کرد/مسئله مدیریت، مسئله تخصصی است, امام جمعه بیله سوار: دولت دوازدهم نسبت به دستگاه‌های فرهنگی کم لطفی کرد/مسئله مدیریت، مسئله تخصصی است,

حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی- سیاسی جمعه این شهر به تشریح بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار پایانی با رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: دولت دوازدهم فرصت‌های زیادی داشت و از این فرصت‌ها بهینه استفاده نکرد و همه مسائل داخلی و خارجی را به برجام گره زد که باید دولت آینده از این مورد عبرت بگیرد.

,

وی با بیان اینکه مسئله مدیریت، مسئله تخصصی است، افزود: دولت دوازدهم در انتصاب مدیران در سراسر کشور از قائده تخصص گرایی استفاده نکرد که این کوتاهی خسران زیادی در کشور به بار آورد.

,

حجت الاسلام عزیزی به انتخاب کابینه و مسئولان سطح کلان دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: باید شایسته سالاری در دولت مردمی و انقلابی در اولویت قرار گرفته و تمامی نیروها باید از بین جوانان مؤمن انقلابی انتخاب شود تا شاهد رشد و توسعه همه جانبه کشور در تمامی زمینه‌ها باشیم.

,

امام جمعه بیله سوار از کم لطفی دولت دوازدهم نسبت به دستگاه‌های فرهنگی گلایه کرد و گفت: بودجه‌های تخصیصی به نهادهای فرهنگی ۱۰ درصد اختلاس‌های میلیاردی در زمان دولت دوازدهم بود که از دولت آیت الله رئیسی انتظار این است در تخصیص بودجه به نهادهای فرهنگی نهایت توجه و حساسیت لازم را داشته باشد تا شاهد این همه ولنگاری فرهنگی در جامعه نباشیم.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار به فعالیت شبانه روزی دشمنان نظام، به ویژه گروهک تروریستی منافقین علیه نظام و انقلاب اشاره کرد و افزود: گروهک‌های ضد انقلاب از اول انقلاب تاکنون دست از توطئه و دسیسه بر نداشته و امروز مردم ما باید هوشیارانه و با بصیرت مثل همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی نمایند.

,

حجت الاسلام عزیزی در پایان از رزمایش مواسات و همدلی سپاه ناحیه بیله سوار در دهه امامت و ولایت قدردانی کرد و گفت: سپاه در تمامی صحنه‌ها همیشه حاضر بوده و اولویت خود را رفع محرومیت در شهرستان مرزی بیله سوار قرار داده است.

,

,

, ,

امام جمعه خلخال:  نظارت بر قیمت در بازار خلخال وجود ندارد

, امام جمعه خلخال:  نظارت بر قیمت در بازار خلخال وجود ندارد, امام جمعه خلخال:  نظارت بر قیمت در بازار خلخال وجود ندارد,

حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به واگذاری بیش از ده‌ها معدن شن و ماسه در شهرستان خلخال در مسیرهای مختلف در کنار دست روستاها اظهار کرد: واگذاری معادن شن و ماسه و فعالیت آنها آرامش مردم منطقه را از بین برده و زندگی مردم را تهدید می‌کند.

,

وی به رویکرد گردشگری منطقه خلخال و آب هوای سالم آن  اشاره کرد و افزود: متاسفانه فعالیت  معادن شن و ماسه مشکلات عظیمی برای اهالی منطقه در مسیرهای ارتباطی برای اهالی منطقه ایجاد کرده به‌طوری‌که انفجار روزهای اخیر موجب هراس در روستاهای منطقه شده است.

,

امام جمعه خلخال بیان کرد: با واگذاری معادن بصورت غیرمنطقی، کارشناسی نشده و عدم نظارت بر آن و  فعالیت این واحدها  دیگر گردشگری در منطقه  خلخال مفهومی ندارد.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال به شهادت شهید شیخ فضل الله نوری و مبارزه این عالم بزرگوار با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: دشمنان هیچ وقت مبارزات مردم غیور را برنتافته و برای مقابله با آن دست به هر جنایتی زده‌اند.

,

وی افزود: دشمنان در منطقه همواره به دنبال ایجاد تفرقه برای رسیدن به منافع خود بوده‌اند که باید با آگاهی و بصیرت بیشتر در مقابل توطئه‌های آنان ایستاد.

,

امام جمعه خلخال با اشاره به ورود مهمانان و مسافران از مناطق مختلف کشور به شهرستان خلخال و وضعیت قرمز منطقه از عدم نظارت بر بازار و قیمت‌های افسار گسیخته و کذایی انتقاد کرد.

,

,

, ,

حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار اخیر اعضای کابینه دولت دوازدهم با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: دولت دوازدهم در هشت سال خود به تمام مسائل کشور غرب گرایانه نگاه کرد که این باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی در کشور شد.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان اصلاندوز در ادامه افزود: این دولتی که سرکار هست می تواند دولت عبرت باشد تا از اعتماد به غرب جلوگیری شود تا کشور از این بیشتر آسیب نبیند.

,

حجت‌الاسلام اسدزاده با اشاره به توانایی داخل و جوانان کشور بیان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری کلید حل مشکلات کشور در داخل می باشد نه خارج و باید خودمان با اتحاد، همدلی و تکیه بر فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین اعتماد به جوانان این کشور مشکلات مردم از جمله معیشت را حل کنیم.

,

امام جمعه‌ شهرستان اصلاندوز در ادامه بیانات خود با اشاره به فعالیت شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) خاطر نشان کرد: گروهگ های تروریستی و ضد انقلاب شبانه روزی برای ضربه زدن به این نظام تلاش می کنند که نمونه این تلاش ها ایجاد برخی نا امنی ها در برخی نقاط کشور و ایجاد اختلال در نظم و امنیت کشور که سربازان گمنام امام زمان(عج) با هوشیاری خود این گروه ها را متلاشی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه