اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان زابل خبر داد؛

صلح دو طایفه بزرگ در سیستان پس از 4 سال/ نباید به دشمن فرصت سوء استفاده دهیم

صلح دو طایفه بزرگ در سیستان پس از 4 سال/ نباید به دشمن فرصت سوء استفاده دهیم
فرمانده سپاه شهرستان زابل گفت: همزمان با هفته بسیج پس از چهار سال 2 طایفه در سیستان به همت بسیجیان قرارگاه عملیات شهید هراتی صلح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  عصر هامون از سیستان؛ سرهنگ محمد ناظری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی  در تشریح این خبر اظهار داشت: 4 سال پیش در درگیری 2 نفر از این دو طایفه یک جوان از طایفه گرگیچ کشته و در پی آن اختلافات طایفه ای آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر هامون,

وی ادامه داد: از سال گذشته قرارگاه عملیات شهید هراتی سیستان نشست های متفاوتی را جهت رفع اختلافات این دو طایفه با سران و بزرگان آن ها در دفتر فرماندهی سپاه زابل برگزار کرد که سرانجام پس از 4 سال اختلاف و درگیری با یکدیگر صلح و سازش کردند.
فرمانده سپاه زابل ضمن تاکید بر وحدت بین طوایف استان، افزود: اختلاف و دوری مسلمانان از یکدیگر تنها عامل برای موفقیت دشمنان اسلام خواهد بود و ما باید با توجه به موقعیت منطقه با وحدت و یکدلی جلوی هر گونه نفوذ دشمنان را بگیریم.
سرهنگ ناظری در پایان اختلاف بین این دو طایفه بزرگ  و آشتی آنها پس از 4 سال را الگویی برای مسلمانان دانست و گفت: باید این آشتی و دوستی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و اجازه ندهیم مسائل کوچک به مرور زمان به مشکلی بزرگ تبدیل شود زیرا دشمن در صدد استفاده از همین رخنه ها است.

,
,
,

صلح این دو طایفه به همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی سپاه پاسداران شهرستان زابل و همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت صورت گرفت.

,

انتهای پیام/ه

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه