اخبار داغ

خادم به طلبکاران قدیمی پول نمی‌دهد/ بودجه فقط صرف هزینه‌های جاری می‌شود

خادم به طلبکاران قدیمی پول نمی‌دهد/ بودجه فقط صرف هزینه‌های جاری می‌شود
رئیس فدراسیون کشتی برای آنکه در هزینه‌های جاری فدراسیون دچار مشکل نشود، پولی به طلبکاران گذشته فدراسیون نمی‌دهد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا، بعد از برکناری محمدرضا یزدانی‌خرم، فدراسیون کشتی ایران به حجت‌الله خطیب سپرده شد، به مدیری که جدا از مباحث فنی، یک فدراسیون بدهکار از خود بر جای گذاشت، به طوریکه خیلی‌ از منتقدان از مدیریت او بر فدراسیون به عنوان «مدیریت هزینه» یاد می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
او از همان ابتدا با معضل حضور گاه و بیگاه طلبکاران در فدراسیون روبرو بود و در یک سال آخر مدیریتش این بحث خیلی جدی‌تر و پررنگ‌تر بود که گاه این حضور حتی با جار و جنجال و دعوا همراه می‌شد.
,
یکی از عجیب‌ترین اتفاقاتی نیز که در فدراسیون خطیب افتاد، جمع کردن تجهیزات بدنسازی از سوی فروشنده از خانه کشتی، یک سال بعد از فروش محصولات بود که سروصدای زیادی به پا کرد و یا کباب درست کردن کشتی‌گیران به خرج خود در خانه کشتی به دلیل نبودن تغذیه مناسب و بی‌پولی فدراسیون.
,
بعد از اینکه فدراسیون کشتی به رسول خادم سپرده شد به نظر می‌رسید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بودجه لازم برای پرداخت بدهی‌ها را در اختیار وی قرار می‌دهند اما این اتفاق نیفتاد و با توجه به هزینه‌های سنگین برگزاری مسابقات، اعزام‌های بین‌المللی تیم‌ها در رده‌های سنی مختلف و برپایی اردوها، بودجه تعیین‌شده تنها صرف هزینه‌های جاری فدراسیون می‌شود و پولی به طلبکاران که از سال‌های گذشته به دنبال پول‌شان هستند داده نمی‌شود.
,
به همین دلیل همچنان طلبکاران فدراسیون دنبال پول‌شان هستند و تغییر مدیریت علاوه بر اینکه بهبودی در اوضاع آنها ایجاد نکرده، بلکه حتی آنها را از پول‌شان دورتر هم کرده است چراکه خادم تعهدی برای فدراسیون ایجاد نکرده که حالا پاسخگوی طلبکاران باشد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه