اخبار داغ

مدیر عامل خانه مطبوعات استان خبرداد:

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران سمنانی از امروز/ 300خبرنگار واکسینه می.شوند

آغاز واکسیناسیون خبرنگاران سمنانی از امروز/ 300خبرنگار واکسینه می.شوند
صدیقه قدم گفت: 300خبرنگار مشمول دریافت واکسن کرونا می شوند و این فرایند از صبح امروز در سراسر استان سمنان آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ خبرنگاران از آغازین روزهای شیوع کرونا در خط مقدم اطلاع رسانی در جامعه در کنار مدافعین سلامت حضور پررنگی داشته و بسیاری از خطرها را به جان خریده و نگذاشتند فرایند اطلاع رسانی ها در جامعه مختل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

اما با وجود حساست و ریسک پذیری بالاری این شغل به دلیلی مواجه با بیماران و بیمارستان های کشور، واکسیناسیون این افراد از سمت وزارت بهداشت با یک تاخیر 7 ماهه آغاز و ازسوی دیگر در استان سمنان به دلیل بعضی اخلتاف نظر ها در لیست اسامی با یک فاصله 5 روز از شروع فرایند آن در کشور از امروز آغاز شد.

,

صدیقه قدم مدیر عامل خانه مطبوعات استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت  با اشاره به اینکه روند واکسیناسیون خبرنگاران از امروز آغاز شده است، افزود: واکسیناسیون خبرنگاران بنابر لیستی که از سوی خانه مطبوعات در ماه های گذشته تهیه و به وزارت ارشاد فرستاده شده است،انجام می گیرد.

, مرآت,

وی تعداد خبرنگاران مشمول در یافت واکسن را 300نفر دانست و افزود: خبرنگاران می توانند با مراجعه به سامانه  salamat.gov.ir محل ،روز و ساعت دریافت واکسن کرونا را انتخاب کنند.

,

مدیر عامل خانه مطبوعات در خصوص نوع واکسن تزریقی به خبرنگاران گفت: نوع واکسن تزریقی به خبرنگاران براساس واکسن های موجود درمجموعه دانشگاه علوم پزشکی انجام می گیرد و امکان انتخاب نوع واکسن خاصی نمی باشد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه