اخبار داغ

بسیج یعنی اطاعت و ذوب شدن در ولایت

بسیج یعنی اطاعت و ذوب شدن در ولایت
فرمانده سپاه ناحیه سراب: هر توطه ای علیه کشور طراحی شود با دست قدرتمند بسیج خنثی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از صدای سراب , سرهنگ محمود اصل گرگانی عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان سراب ضمن تبریک آغاز هفته بسیج گفت: 5 آذر که مصادف با روز بسیج است روز با عظمتی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

گرگانی افزود: فرمان تاریخی امام مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی فرمانی ماندگار و فراموش نشدنی و عنایت خدا و نشان از تدبیر و درایت حضرت امام (ره) بود و تشخیص ایشان این بود که تنها چاره کشور برای مصون ماندن از گزند دشمنان تشکیل بسیج مستضعفین است.

,

فرمانده سپاه ناحیه سراب با اشاره به تحمیل 8 سال جنگ در دوران دفاع مقدس از سوی رژیم بعثی عراق خاطر نشان کرد: در شرایط آن زمان وارد عرصه شد و 8 سال با دست خالی استقامت و دلاوری نشان داد که خدماتش برای همگان آشکار است.

,

گرگانی تصریح کرد: بسیج در 8 سال دفاع مقدس خود را نشان داد و اثبات کرد بسیج یعنی اطاعت و ذوب شدن در ولایت.

,

وی با اشاره به آخرین پیام امام در 5 آذر افزود: بسیجیان این پیام را به خوبی درک کردند که دشمن همیشه با ما سرجنگ دارد و با روشهای گوناگون چون جنگ نرم و اقتصادی ما را تهدید می کند.

,

سرهنگ گرگانی گفت: بسیج در تمام صحنه ها و در مقابل توطئه های دشمن با حضورغیرتمندانه تمام توطئه ها را نقش بر آب کرد و قطعا از این به بعد نیز هر توطه ای علیه کشور طراحی شود با دست قدرتمند بسیج خنثی خواهد شد چرا که بسیج زمان شناس و تابع ولایت است.

,

فرمانده سپاه ناحیه سراب بسیج را مدافع بدون محافظه کارانه از انقلاب عنوان کرده و تصریح کرد: هر جا ارزشها و دست آوردهای انقلاب در معرض خطر باشد بدون هیچ تسامح حضور خواهد یافت.

,

گرگانی با اشاره به حاکمیت تفکر بسیجی در جهان افزود: امروز این بسیج  و تفکر بسیجی نشئت گرفته از بسیجیان ایران اسلامی است که در مقابل تهاجمات داعش و گروه های تکفیری ایستاده است.

,

وی در پایان با اشاره به افتخارات بسیج در 36 سال گذر از زمان انقلاب را افتخار بسیج عنوان کرده و بر حضور همه جانبه بسیج در 5 آذر تاکید کرد.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه