اخبار داغ

خلعتبری: نمی دانم چرا علیه من شعار دادند؟!

خلعتبری: نمی دانم چرا علیه من شعار دادند؟!
افبک تیم سپاهان گفت:از اینکه این بار هم به تیم ملی دعوت نشدم ناراحت نیستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامحمد رضا خلعتبری د،درباره دیدار تیمش مقابل سایپا عنوان کرد:بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم.به ویژه در نیمه دوم فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم که از دست دادیم.در این مسابقه مستحق پیروزی بودیم که این اتفاق نیفتاد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی درباره صحنه مشکوکی که روی او در محوطه جریمه تیم سایپا رخ داد گفت:آن صحنه واقعا مشکوک بود.باید فیلم بازی را ببینم تا مطمئن شوم.هر چند به نظر خودم 70 به 30 پنالتی بود.بازی آن قدر در نیمه دوم جذاب شده بود که داور ترجیح داد پنالتی نگیرد.به نظر او احترام می گذارم.

,

هافبک سپاهان درباره فحاشی صورت گرفته از سوی هواداران سایپا به خود گفت:من نمی دانم چه گناهی کرده ام که در کرج هواداران سایپا این قدر علیه من شعار سر دادند.البته مهم نیست چون لطف بازی های لیگ به حضور تماشاگران است و بازی در غیاب آنها اصلا فایده ای ندارد.

,

وی درباره اینکه آیا برای خود شانسی قائل هست که دوباره به تیم ملی دعوت شود یا نه اظهار داشت:همه تلاشم را می کنم دعوت شوم.اگر کی روش من را دعوت کند سپاسگزار او خواهم بود و همه تلاشم را برای تیم ملی می کنم با این وجود می دانم که عزت آدمها را خدا می دهد و کی روش و امثال او کاره ای نیستند وفقط مربی هستند.هر چه خدا بخواهد همان می شود.از اینکه این بار هم به تیم ملی دعوت نشدم ناراحت نیستم چون موفقیت تیم ملی از هر چیزی برایم مهم تر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه