اخبار داغ

بر اثر کرونا؛

علی سلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون درگذشت

علی سلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون درگذشت
علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از یک دوره بستری در بیمارستان بر اثر کرونا درگذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون مدتی بود که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود و امروز ۲۱ مرداد حدود پنج صبح دار فانی را وداع گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جواد هاشمی بازیگر در این باره گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی کرد و احیا جواب نداد.

,

«دادستان، وضعیت سفید، ملکاوان، روزهای آبی، ماه و پلنگ، سقوط یک فرشته و داستان یک شهر» از جمله سریال هایی بودند که سلیمانی در آن بازی کرده بود. 

,

در همین رابطه سیما فیلم در پیامی درگذشت این بازیگر را تسلیت گفت.

,
 
,
انا لله و انا الیه راجعون
,
اولین پنج‌شنبه ماه محرم و در سومین روز از ماه عزای حسینی به سوگ علی سلیمانی هنرمند ارزشمند کشورمان که در خلق آثار ماندگار و خاطره‌ساز برای ما نقش زیادی داشت و یکی از عاشقان اباعبدالله بود، نشستیم. بدون شک این غم دردناک موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم هنرپرور است.
,
 
,
علی سلیمانی از فعالان عرصه بازیگری در کشور بود که زحمات زیادی در این عرصه کشید و در  سریال‌های «وضعیت سفید»، «سقوط یک فرشته»، «داستان یک شهر »، «دادستان»، «ماه و پلنگ» و.‌‌.. به نقش‌ها جان بخشید. او شخصیتی متقاوت در بازیگری داشت و اواخر سال گذشته به عنوان یکی از بازیگران موثر در سریال‌های سال ۹۹ مورد تقدیر رسانه ملی قرار گرفت.
,
 
,
انتشار کلیپی از خاطره اشکبار او در جمع عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین درباره حضور مردم سراسر جهان در بزرگترین اجتماع دنیا، آنقدر در این سال‌ها اشک بر چشمان همه نشانده که قطعا باقیات صالحات ارزشمندی برای این عاشق امام حسین (ع) به حساب می‌آید.
,
 
,
خبر درگذشت این هنرمند بااخلاق و متعهد، موجب اندوه و تاثر خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان شد.
,
 
,
مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند گرانقدر و باارزش را به خانواده ایشان، اهالی رسانه ملی و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه