اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی:

آیت‌الله رئیسی کابینه کارآمدی به مجلس معرفی کرده است

آیت‌الله رئیسی کابینه کارآمدی به مجلس معرفی کرده است
مصطفی طاهری، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه معرفی شده برای دولت سیزدهم کارآمد و قابل قبول هستند و در مورد برخی از افراد به یقین کامل رسیده‌ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کابینه معرفی شده برای دولت سیزدهم را کابینه خوب و بیشتر از قابل قبول می‌بینم اگر چه در این کابینه افرادی هستند که دارای رزومه بهتر و عالی‌تری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه کابینه پیشنهادی دولت در سه سطح عالی، خوب و متوسط به بالا قابل تقسیم بندی است، افزود: اگر معتقد به چرخش مدیران هستیم باید به مدیران جوان و کارآمد که دارای رزومه کاری کمتری نیز هستند میدان داده شود.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برخی وزرای پیشنهادی دارای کارنامه اجرایی در سطح وزارت نیستند اما به دلیل عمل به شعار چرخش مدیران و جوانگرایی باید به افراد جوان و نخبه نیز میدان داده شود.
,
 
,
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اکثر افراد معرفی شده برای کابینه سیزدهم افرادی هستند که دارای تجربه کافی بوده و روحیه انقلابی و جهادی آنها را بارها شنیده بودیم.
,
 
,
طاهری با بیان اینکه نباید به سراغ افرادی برویم که از زمانی که دنیا آمده‌اند وزیر بوده و کارآمدی از خود نشان نداده‌اند، بیان داشت: کابینه تیمی است که نحوه کارکرد مجموعه در کلان دیده خواهد شد.
,
 
,
این مسئول افزود: رزومه و برنامه‌های افراد معرفی شده برای کابینه دولت را مطالعه کرده و در جلسات عمومی و خصوصی آنها شرکت کرده و سئوالات کلیدی را مطرح کرده‌ام تا از روی مطالعه به این افراد رای بدهم.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تخصص خود در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با فاطمی امین گزینه پیشنهادی وزارت صمت جلساتی را برگزار کرده‌ام و ایشان دارای ویژگی‌های مطلوبی است و از گزینه‌های خوب برای وزارت صمت محسوب می‌شود.
,
 
,
طاهری تصریح کرد: زارع پور گزینه پشنهادی وزارت ارتباطات نیز فردی با سواد و تحولگرا است و برای وزارت ارتباطات گزینه مطلوبی محسوب می‌شود که در مورد او به یقین رسیده‌ایم.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به مرور با همه وزاری پیشنهادی جلسه برگزار می‌شود تا در خصوص تک تک اعضا تصمیم گیری مطلوبی انجام شود.
,
 
,
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در مورد گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد نیز گفت: به اعتقادم سید احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی برای وزارت اقتصاد، از گزینه‌های عالی است چرا که وی را از یک سال گذشته می‌شناسم که مشورت پذیر و دارای تیم قوی و شبکه عظیمی از اقتصادانان بوده و و شجاع و اهل ریسک است و بهترین گزینه از نظر من برای این وزارت است که از ایشان حمایت می‌کنم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه