اخبار داغ

تفاوت‎های یک فرمانده بسیجی با دیگر مسئولان

تفاوت‎های یک فرمانده بسیجی با دیگر مسئولان
سوز، سرما و عطش تشنگی حریفش نبود او با ارداده‎اش سختی ها را پشت سر می‎گذاشت تا در سرزمین‎اش پای هیچ نامردی باز نشود و نباشد کودکانی که شبها را با ترس سر بر بالین بگذارند...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از  سبلانه، می‎گویند دیروز که توپ، تانک و گلوله بود و از زمین و آسمان می‌بارید او بی‌محابا و بی واهمه به دل دشمن می زد، آن روزها زندگی جریان داشت با عشق...

, شبکه اطلاع رسانی دانا, سبلانه, سبلانه,

و حالا امروز که ایران سرفرازانه پیش می‌رود باز هم دریادلان صف‌شکن بسیجی بی‎ادعا و بی‎هیچ چشم‌داشتی فقط برای اعتلای ایران می‌اندیشند.

,

در وصف تکتک‌شان می گویند: دریادلی بود برای خودش؛ سوز و سرما و عطش تشنگی حریفش نبود او با ارداه‎اش سختی‎ها را پشت سر می گذاشت تا در سزمین‌اش پای هیچ نامردی باز نشود، نباشد کودکانی که شبها را با ترس سر بر بالین بگذارند.

, ,

شهدا رفته‎اند و تو هنوز مانده‎ای؛ مانده‎ای تا به دست تو و با کمک‎ات ایران اسلامی به بلندای تاریخ اوج بگیرد و این انقلاب به دست صاحب اصلی اش آقا امام‌زمان(عج) سپرده شد، اینها کلماتی است که یک فرمانده بسیجی امروز و دیروز در ادامه فعالیت‎اش می گوید.

,

, ,

عظیم سرداری که اینک رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل است، اعتقاد دارد برای یک بسیجی ماموریت دوران جنگ و شرایط کنونی تفاوتی نکرده است و تنها عرصه‎های جنگ متفاوت شده است.

,

 

,

وی می گوید: جنگ امروز دیگر جنگ رو در رو نیست و جنگ بر سر مسائل اقتصادی و فرهنگی است.

,

 

,

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل که در برهه های مختلف در بین بسیجیان بوده، ادامه داد: بسیجیان امروز به مراتب قوی‎تر از بسیجیان دیروز هستند.

,

وی معتقد است: بسیجی دیروز درگیر جنگ سخت بود که جهاد اصغر است، اما بسیجی امروز بیشتر با جنگ نفس درگیر است و جهاد اکبر می کند.

,

عظیم سرداری ادامه داد: برای بسیجی‌وار ماندن باید مثل حضرت علی (ع) در دوران صدر اسلام باشیم؛ آن چنان که هیچ دشمنی نتواند چشم چپ به کشور و آرمان انقلاب اسلامی داشته باشد.

,

وی می گوید: بسیجیان مسئول یک تفاوت اساسی با دیگر مسئولین دارند و آن اینکه برای حفظ ارزش های اسلامی و پیشرفت ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

,

, ,

جواد زنجانی که در 15 سالگی‌اش به جبهه رفته و در لشکر عاشورا، گردان قاسم(ع)، علی اصغر(ع) شرکت داشته و اینک فرماندار شهر اردبیل است در تفاوت جنگ دیروز با امروز می گوید: جنگ دیروز جنگی شفاف بود و دشمن رو در رویت قرار داشت میدان مین‌ها و تهدیدها مشخص و یارها یکدست و صمیمی بودند.

,

وی ادامه می دهد: در جنگ امروز دشمن متفاوت است و در عرصه‎ها و تهدیدهای مختلف به سراغت می‎آید که در همه این عرصه ها هم باید پدافند داشت.

,

فرمانده بسیجی دیروز که حال بر مسند فرمانداری اردبیل تکیه زده معتقد است: برای بسیجی وار بودن در شرایط فعلی فقط و فقط سخنان رهبری راهگشا است.

,

وی می گوید: در شرایط فعلی امروز میدان های مین‎ بسیاری وجود دارد که باید با تفکر  آن ها را خنثی کنی.

,

, ,

فرهاد پورفرضی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم معتقد است: تفاوت یک فرمانده بسیجی با دیگر مسئولین را می توان در اخلاص، جدیت در کار مشاهده کرد.

,

به اعتقاد این مسئول، کارنشد و ندارم در منطق مسئولان بسیجی جایی ندارد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه