اخبار داغ

پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته بسیج

پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته بسیج
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج درست‌ترین درک از اتحاد، اراده، اخلاص، انجام وظیفه و تجلیگاه حقیقی ایده و عمل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، دکتر سید حسن هاشمی در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیجی در فرهنگ ما به معنای انسان والا همتی است که غیرت دینی، زمان شناسی، ابتکار و خلاقیتش او را به میدان چالش‏‌های حیاتی و اساسی می‌کشاند، میدانی که همه ابعادش جهاد و خدمت است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در متن پیام وزیر بهداشت آمده است:

,

بسیج؛ شجره طیبه

,

بسیج، نامی آشنا در فرهنگ مردم ایران زمین است. واژه‌ای که امام خمینی (رحمة‌الله علیه) آن را به شجره‌ طیبه و درخت تناور و پرثمری تشبیه کرده که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد. امروز همه ما وظیفه داریم برای اعتلای این نام بلند تلاش کنیم و آن را همچنان با طراوت و مایه امن و امان و آسایش مردم نگه داریم. چنان که جامعه با آرامش به آن تکیه زند و بسیج را مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی بداند.

,

بسیج درست‌ترین درک از اتحاد، اراده، اخلاص، انجام وظیفه و تجلیگاه حقیقی ایده و عمل می‌باشد؛ فراگیر شدن این فهم درست، بالندگی و رشد جامعه در تمامی ابعاد را سبب می‌شود و ارتباطی ناگسستنی میان اجزای نظام اسلامی را رقم می‌زند.

,

بسیجی در فرهنگ ما به معنای انسان والا همتی است که غیرت دینی، زمان شناسی، ابتکار و خلاقیتش او را به میدان چالش‏‌های حیاتی و اساسی می‌کشاند، میدانی که همه ابعادش جهاد و خدمت است.

,

کرامت و اقتدار بسیج اما در پناه اندیشه پاک، نیت خالص و تبعیت او از رهبری نهفته است؛ او براساس دانش، درک، اعتقاد و وظیفه الهی عمل می‏‌کند؛ بنابراین حرکتش، بی‌ریشه و سطحی نیست، بلکه آکنده از منطق، منطبق بر نیازهای جامعه و در مسیر خدمت به مردم است.

,

با این نگاه، هر یک از ما با توانایی‌های خود، یک بسیجی است که برای رساندن مملکت به جایگاه حقیقی و آرمانی‌اش کوشش می‌کند.

,

پس همه باید برای ارتقا و شناساندن فرهنگ اصیل بسیج که ضامن پیشرفت، استقلال و آزادگی است، تلاش کنیم. هفته بسیج فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن این فرهنگ و ارزش‌های برگرفته از آن است. فرا رسیدن این هفته را گرامی بداریم و سعی کنیم یک بسیجی واقعی برای کشور، انقلاب و اسلام باشیم.»

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه