اخبار داغ

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد:

لزوم حمایت از واکسن ایرانی کرونا

لزوم حمایت از واکسن ایرانی کرونا
امام جمعه ماهنشان بر لزوم حمایت از واکسن ایرانی کرونا تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار داشت: اولین هفته دولت با دولت سیزدهم شاید اولین برای بار، رئیس یک دولت برنامه‌های خود را مستند به اسناد بالادستی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه هفته دولت، فرصتی است تا در اولین روزهای کاری دولت جدید به این سخنان مهم که در حکم وعده‌های راهبردی و کلان رئیس‌جمهور است بپردازیم، خاطرنشان کرد: اولین پیام انتخابات ۲۸ خرداد، تحول‌خواهی، عدالت‌خواهی، مبارزه با فساد، مبارزه با فقر و مبارزه با تبعیض بود.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری با بیان اینکه پیام دوم، تغییر از وضع موجود به مطلوب در سفره مردم بود که دیده شود، افزود: از دولت می‌خواهیم تا با همین رویکرد تحول‌خواهی، عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد، فقر و تبعیض، شروع به کار کرده و سفره بی‌رنگ شده مردم را رنگین نماید.

,

امام جمعه ماهنشان با محکوم کردن جنگ روانی و رسانه‌ای بر علیه واکسن ایرانی کرونا گفت: واکسن ایرانی کرونا از ملزومات کشور بوده و همه مردم و مسئولین باید در این زمینه حمایت و پیگیری کنند.

,

وی با اشاره به وقایع افغانستان و ابهامات و پرسش‌هایی که در این مورد وجود دارد، اظهار داشت: اولاً؛ اوضاع افغانستان مظلوم به شدت بحرانی و پیچیده است و طالبان امروز همان طالبان دیروز است با این تفاوت که شیوه و شگردهای‌شان را عوض کرده‌اند.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری تصریح کرد: کسی در ایران در پی تطهیر طالبان نیست و اگر باشد، ساده‌اندیش است و آنان می‌دانند که ایران با آن‌ها شوخی ندارد و اگر بخواهند دست از پا خطا کنند، سرنوشتی بدتر از داعش در انتظارشان خواهد بود.

,

امام جمعه ماهنشان در خصوص کمک به افغانستان خاطرنشان کرد: اولاً؛ دولت مستقر در افغانستان، فردی واداده و گوش به فرمان بیگانه بود و با تخلف به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شده بود و هیچ درخواست کمکی از ایران نکرده و با آمریکا و طالبان خود تبانی کرده است.

,

وی افزود: ثانیاً؛ طالبان از مردم افغانستان بوده و مورد حمایت ۳۰ درصدی افغان‌ها می‌باشد و شرایطی کاملاً متفاوت با کشورهای سوریه و عراق دارد.

,

خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، روز صنعت دفاعی، روز مسجد، روز پزشک و آغاز هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

,

وی ضمن تبریک روز کارمند از کمبود کارمندان دولت در ادارات ماهنشان ابراز گلایه کرد و گفت: انباشت کارمندانی که به نام ماهنشان به‌کارگیری شده و با روابط در مرکز استان به‌کارگیری می‌شوند که از دولت جدید تحول‌خواه انتظار می‌رود به این امر رسیدگی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه