اخبار داغ

نقدی: حمایت از دولت ضروری است

نقدی: حمایت از دولت ضروری است
رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: حمایت از دولت در راستای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی و درون‌زا، امری مهم و ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از ایرنا، سردار محمدرضا نقدی در آیین افتتاح نمایشگاه «عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی» در فرهنگسرای خاوران، با اشاره به اینکه مسیر حرکت برای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی را رهبر معظم انقلاب مشخص و ترسیم کرده‌اند، افزود: تلاش برای تحقق اصل اقتصاد درون‌زا و مقاومتی، راهکار موثر و محوری برای برون‌رفت از وضعیت فعلی و بی اثرکردن تحریم‌های اقتصادی دشمن است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


وی اظهار کرد: سپردن سرنوشت اقتصاد کشور به خارجی‌ها، به معنای دادن مدیریت کشور به دست بیگانگان است که این کار به هیچ وجه منطقی و درست نیست.

سردار نقدی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ در وین، تصریح کرد: نتیجه این مذاکرات هرچه که باشد، باید براساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری برای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی و دستیابی خودکفایی در این بخش تلاش کنیم.

سردار نقدی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور برای تولید و عرضه محصولات گفت: یکی از مشکلات مهم موجود دراین حوزه، بازاریابی و حضور رقابتی در بازارهای جهانی است که بسیج اصناف می‌تواند نقش موثری را دراین زمینه ایفا کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان با تاکید بر لزوم ورود جدی بسیج اصناف در بخش‌های اقتصادی به ویژه صادرات، تصریح کرد: ایجاد انگیزه، ارائه مشوق‌های اقتصادی و فعالیت جدی در عرصه صادرات، شرایط برای دستیابی به اقتصاد پایدار و توسعه‌یافته در کشور را فراهم خواهد کرد.

سردار نقدی در ادامه تضمین سود عادلانه را شرط اصلی حضور موثر و فعال تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف تولیدی و صنعتی دانست و گفت: تضمین سود عادلانه از سوی دولت بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان را رفع می‌کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان به ایجاد ۵۰ هزار فرصت شغلی جدید توسط بسیج در کشور اشاره کرد و گفت: ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی نیز طی سال گذشته بدون دریافت تسهیلات دولتی در سطح کشور ایجاد شده است.

نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، طی مراسمی با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان و جمعی از فرماندهان و بسیجیان سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ در فرهنگسرای خاوران افتتاح شد. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه