اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان:

۶۳ هزار دوز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه لرستان تزریق شد

۶۳ هزار دوز واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه لرستان تزریق شد
سرهنگ ملک آراء گفت: ۶۳ هزار و ۶۰۶ دوز واکسن کرونا تاکنون در مراکز تجمیعی سپاه استان لرستان تزریق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالوحید ملک آراء در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با آغاز طرح واکسیناسیون کرونا، همه تلاشها و اقدامات برای تسریع در روند این برنامه در دستور کار قرار گرفت تا از شیوع و مرگ و میر ناشی از این بیماری کاسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا مراکز تجمعی واکسیناسیون در استان راه اندازی شد که دو مرکز در استان، یک مرکز در شهرستان ازنا و یک مرکز هم در دلفان فعال شد البته روز گذشته نیز یک مرکز تجمیعی در بروجرد ایجاد شد که در حال حاضر پنج مرکز تجمیعی توسط سپاه راه اندازی شده و مشغول به واکسیناسیون افراد واجد شرایط می باشند.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان تصریح کرد: تاکنون ۶۳ هزار و ۶۰۶ دوز واکسن کرونا در این مراکز برای افراد گروه های هدف تزریق شده است. در مراکز تجمیعی ۶۰ نفر در قالب تیم هایی تشکیل شده و کار واکسیناسیون را انجام می دهند.

,

وی با اشاره به تسریع در روند واکسیناسیون گفت: بسیج جامعه پزشکی از ابتدای کرونا تاکنون در همه بخش ها فعالیت داشته و در گام پنجم طرح شهید سلیمانی و اجرای واکسیناسیون نیز همه تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند با ایجاد مراکز تجمیعی در روند واکسیناسیون تسریع ایجاد نماید.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که در صورت نیاز، تعداد مراکز تجمیعی برای واکسیناسیون کرونا در استان افزایش یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه