اخبار داغ

کشتی جوانان قهرمانی جهان| نایب قهرمانی فرنگی‌کاران با یک طلا، یک نقره و ۵ برنز/ رده بندی نفرات و تیمهای برتر مشخص شد

کشتی جوانان قهرمانی جهان| نایب قهرمانی فرنگی‌کاران با یک طلا، یک نقره و ۵ برنز/ رده بندی نفرات و تیمهای برتر مشخص شد
تیم ایران با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و 5 مدال برنز بعنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روسیه دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان روزهای 29، 30 و 31 مردادماه در شهر اوفا روسیه برگزار شد و تیم ایران با کسب یک مدال طلای امیررضا ده بزرگی در وزن 55 کیلوگرم، یک مدال نقره سعید اسماعیلی در وزن 60 کیلوگرم و 5 مدال برنز ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، محمدحسین آذرم دخت در وزن 77 کیلوگرم، محمد ناقوسی در وزن 82 کیلوگرم، مرتضی القوسی در وزن 97 کیلوگرم و امیرمحمد بیات در وزن 130 کیلوگرم و با 130 امتیاز بعنوان نایب قهرمانی دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این مسابقات تیم روسیه با 183 امتیاز بعنوان قهرمانی رسید و تیم آذربایجان با 101 امتیاز سوم شد.
,
 
,
نتایج کشتی گیران کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:
,
 
,
در وزن 55 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 از سد المیر علی یف از آذربایجان گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آدم اوزون از ترکیه با نتیجه 8 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ده بزرگی در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر ایسخار کوربایف از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر یک از سد علی مردون عبداله یف از ازبکستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.
,
 
,
 در وزن 60 کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور اول با نتیجه 2 بر 2  ادموند نازاریان قهرمان بزرگسالان اروپا از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل مرت ایلبارس از ترکیه به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله با نتیجه 7 بر 4 از سد نورسلطان بازاربایف از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. اسماعیلی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر ارسلان بک سلیم اف از لهستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه 7 بر 3 مقابل دین ایسلام باماتوف از روسیه مغلوب شد و به مدال نقره رسید.
,
 
,
در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر چیز لاجوآی از آمریکا را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر 3 مغلوب ساید باکایف از روسیه شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، محمدی راهی گروه بازنده ها شد. وی در این گروه مقابل ضیا باباشوف از کشور آذربایجان با نتیجه 8 بر صفر پیروز و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر مانوئل استویچا از رومانی را از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.
,
 
,
در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر مغلوب دین کوشکار از قزاقستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، سهرابی از دور رقابت ها کنار رفت.
,
 
,
در وزن 72 کیلوگرم امیر عبدی در دور اول مقابل اوگنی بایدوسوف از روسیه با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عبدی به گروه شانس مجدد رفت. وی در این گروه ابتدا با نتیجه 8 بر صفر لوکا مولوبابیچ از کرواسی را مغلوب کرد و در دیدار دوم با نتیجه 10 بر صفر  ولادیسلاو یوتوشنکو از اوکراین را از پیش رو برداشت و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار با نتیجه 9 بر 6 مقابل آتیلا توسماگی از مجارستان مغلوب و پنجم شد.
,
 
,
در وزن 77 کیلوگرم محمدحسین آذرم دخت پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر واسیل کوجوک از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 12 بر 4 مغلوب اکسایوس موکوبو از نروژ شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال، آذرم دخت به گروه شانس مجدد رفت. وی در این گروه با نتیجه 5 بر 2 از سد کریستوفر کلانی از مجارستان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. آذرم دخت در این دیدار و در یک کشتی تماشایی با نتیجه 8 بر 4 از سد عماد ابوالاتا از مصر گذشت و صاحب مدال برنز شد.
,
 
,
در وزن 82 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه 9 بر 5 و ضربه فنی فارس قالی از مصر را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم مقابل مارسل استرکنبورگ از هلند با نتیجه 8 بر صفر مغلوب شد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار فینال، وی نیز به گروه بازنده ها رفت. ناقوسی در این گروه ابتدا با نتیجه 9 بر یک از مقابل آدام گارژیولا از لهستان پیروزی شد. وی در مبارزه بعدی با نتیجه 5 بر صفر مقابل امیرخوان سچویف از روسیه به برتری دست یافت و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 11 بر 5 از سد میکیتا الیکسیف از اوکراین گذشت و به مدال برنز دست یافت.
,
 
,
در وزن 87 کیلوگرم علی عابدی درزی در دور اول با نتیجه 4 بر 3 مقابل آلگوت کالمان از سوئد مغلوب شد و با توجه به حذف این کشتی گیر در دور بعد، عابدی درزی حذف شد.
,
 
,
در وزن 97 کیلوگرم مرتضی القوسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل ایگناس بوکاسکاس از لیتوانی به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به با نتیجه 2 بر 1 هایک خلویان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این با نتیجه 10 بر یک مغلوب پاول حلینچوک از بلاروس شد و به دیدار رده بندی رفت. القوسی در این دیدار با نتیجه 5 بر 3 مارکوس وورن از نروژ را از یش رو برداشت و صاحب مدال برنز شد.
,
 
,
در وزن 130 کیلوگرم امیرمحمد بیات پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر 3 مغلوب سرخان ممدوف از آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، بیات به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل توماس واورزینزیک از لهستان با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی دست یافت و راهی دیدار رده بندی شد. بیات در این دیدار نیکولاس نتونیاس از یونان را با نتیجه 6 بر 3 از پیش رو برداشت و به مدال برنز دست یافت.
,
,
رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:
,
 
,
 
,
55 کیلوگرم: 1- امیررضا ده بزرگی (ایران) 2- علی مردون عبداله یف (ازبکستان) 3- المیر علی اف (آذربایجان) و آکیلکات کولژیگیت اولو (قرقیزستان)
,
60 کیلوگرم: 1- دین ایسلام باماتوف (روسیه) 2- سعید اسماعیلی (ایران) 3- نیهات ممدلی (آذربایجان) و مرت ایلبارس (ترکیه)
,
63 کیلوگرم: 1- ساید باکایف (روسیه) 2- دیگو چخیکوادزه (گرجستان) 3- ایمان محمدی (ایران) و نیکلاس اوهلن (سوئد)
,
67 کیلوگرم: 1- حسرت جعفراف (آذربایجان) 2- ساهاک هوهانیسیان (ارمنستان) 3- مسلم ایمادائف (روسیه) و ماریان حولوبووسکی (اوکراین) ... 23- دانیال سهرابی (ایران)
,
72 کیلوگرم: 1- اوگنی بایداسوف (روسیه) 2- گئورگی چخیکوادزه (گرجستان) 3- آتیلا توسماگی (مجارستان) و شانت خاچاطریان (ارمنستان) 5- امیر عبدی (ایران)
,
77 کیلوگرم: 1- اسلام علی اف (روسیه) 2- اکسیوس موکوبو (نروژ) 3- محمدحسین آذرم دخت (ایران) و الکساندرین گوتو (مولداوی)
,
82 کیلوگرم: 1- مارسل استرکنبورگ (هلند) 2- کارن خاچاطریان (ارمنستان)  3- محمد ناقوسی (ایران) و صبا مامالادزه (گرجستان)
,
87 کیلوگرم: 1- ادلان امری یف  (روسیه) 2- تایرون استرکنبورگ (هلند)  3- الکساندر پریماچنکو (اوکراین) و تانسل اورتوجو (ترکیه) ... 13- علی عابدی درزی (ایران)
,
97 کیلوگرم: 1- پاول حلینچوک (بلاروس)  2- الکسی میلشین (روسیه) 3- مرتضی القوسی (ایران) و براکستون آموس (آمریکا)
,
130 کیلوگرم: 1- موحامت باکایر (ترکیه) 2- سرخان ممدوف (آذربایجان) 3- امیرمحمد بیات (ایران) و آرمن چولوکیان (روسیه)
,
 
,
رده بندی تیمی: 1- روسیه 183 امتیاز 2- ایران 130 امتیاز 3- آذربایجان 101 امتیاز 4- ترکیه 87 امتیاز 5- گرجستان 81 امتیاز 6- ارمنستان 67 امتیاز 7- ازبکستان 52 امتیاز 8- اوکراین 48 امتیاز 9- هلند 45 امتیاز 10- بلاروس 39 امتیاز
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه