اخبار داغ

آنچلوتی: این رئال هیچ مرزی ندارد

آنچلوتی: این رئال هیچ مرزی ندارد
رئال مادرید موفق شد تا در زمین ایبار با 4 گل به برتری دست یابد و به صدرنشینی خود در لالیگا ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از این بازی به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


ارزیابی شما از بازی مقابل ایبار

بازی خوبی انجام دادیم و در تمام طول بازی روی حریفمان تسلط داشتیم. نشان دادیم که چه کیفیت بالایی داریم. می توانم بگویم که تقریبا در همه نقاط عالی کار کردیم.

علت بازی نکردن خدیرا

مصدوم نبود ولی چون در طی هفته گذشته دو بازی متوالی با تیم ملی کشورش انجام داده بود، برای جلوگیری از بازگشت مصدومیتش تصمیم گرفتم در این بازی به او استراحت بدهم.به جای او از ایسکو استفاده کردم و اتفاقا عالی هم کار کرد.

ایسکو

عالی بود. چه در فاز تهاجمی و چه در فاز تدافعی بازی او از توازن لازم برخوردار بود.او نشان داد که می تواند بجای مودریچ بازی کند.

این رئال تا کجا پیش خواهد رفت؟

این رئال مرزی ندارد هرچند که بالاخره ما هم شکست خواهیم خورد.هدفمان البته حفظ روند پیروزی هایمان است.تیم خیلی خوب بازی می کند و بازیکنانم انگیزه بسیار بالایی دارند و فوق العاده کار می کنند.فصلی طولانی در پیش داریم و باید با همین قدرت ادامه دهیم.

ایبار چگونه بود؟

ایبار بازی خودش را انجام داد.تیمی مبارز بود و در فاز تدافعی، سازماندهی شده بازی می کرد.آنها هدفشان خلق موقعیت گل روی ضدحملات بود اما اجازه چنین کاری به آنها ندادیم.در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کردیم.امروز همچنین هواداران ایبار عالی بودند و مرا سورپرایز کردند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه