اخبار داغ

فان خال: دروازه بان خوبی داریم!

فان خال: دروازه بان خوبی داریم!
لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، علی رغم کسب اولین پیروزی خارج از خانه فصل مقابل آرسنال، معتقد است که تیمش هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا یونایتدها با این پیروزی به جمع چهار تیم بالای جدول اضافه شدند اما فان خال اعلام کرد که از نمایش تیمش در دیدار برابر توپچی ها کاملا راضی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

او به خبرنگاران گفت:" از شیوه بازی مان در نیمه اول راضی نبودم. البته این یک دیدار خارج از خانه مقابل یک تیم درجه یک بود و ما توانستیم به پیروزی برسیم. همچنین در زمان مناسبی به پیروزی رسیدیم. باید بگویم که در 35 دقیقه ابتدایی به راحتی توپ را از دست می دادیم. یک تیم بزرگ نباید اینطور بازی کند. به خاطر این نحوه بازی ما، آرسنال موقعیت های زیادی ایجاد کرد.
خوشبختانه ما دروازه بان بسیار خوبی داریم و بعد از دقیقه 35، دیدید که ما به بازی برگشتیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. من بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که وقتی توپ را نگه می داریم و اعتماد به نفس مان را نشان می دهیم، می توانیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم. 
ما حداقل سه موقعیت خیلی خوب داشتیم. آنخل دی ماریا می توانست کار را تمام کند. البته که از این نتیجه خیلی خوشحالم."
لوک شاو، مدافع چپ منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت، تنها بعد از 15 دقیقه از بازی خارج شد. فان خال در مورد بحران آسیب دیدگی در تیمش گفت:" اول از همه امیدوارم که بازیکنان مصدومم زودتر برگردند زیرا با این شرایط، ایجاد ثبات در تیم بسیار دشوار است زیرا مجبورم هر هفته ترکیب تیم را تغییر بدهم.
شاید ندانید اما من مربی ای هستم که همیشه تیمم را با یک ترکیب به میدان می فرستم؛ شاید با یک یا دو تغییر. اما اکنون بازیکنان زیادی را در اختیار نداریم."

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه