اخبار داغ

سردار نقدی در گفت‌وگو با دانا:

مردم هر تصمیمی که در آن سازش و یا عبور از خطوط قرمز باشد را نمی‌پذیرند/اگر گوش شنوایی وجود داشت تا کنون باید صحبت‌های ایران را می شنید

مردم هر تصمیمی که در آن سازش و یا عبور از خطوط قرمز باشد را نمی‌پذیرند/اگر گوش شنوایی وجود داشت تا کنون باید صحبت‌های ایران را می شنید
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: هر تصمیمی که عزت ایران در آن حفظ شود و کشورهای غربی خطوط قرمز و حقوق ملت ایران را رعایت کنند، مردم از آن استقبال می کنند و آن را قبول دارند.
[

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: در هر دو صورت یعنی چه مذاکرات تمدید شود و یا اینکه به نتیجه برسد مردم ایران خواستار حفظ عزت خود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی همچنین خاطرنشان کرد: قطعاً طول کشیدن و کش و قوس دادن  مذاکرات کار خوبی نیست و آنچه که باید گفته شود، گفته شده و اگر گوش شنوایی هم وجود داشت تا کنون باید صحبت‌های ایران را می شنید.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد:  هر تصمیمی که عزت ایران در آن حفظ شود و کشورهای غربی خطوط قرمز و حقوق ملت ایران را رعایت کنند، مردم از آن استقبال می کنند و آن را قبول دارند.

,

نقدی با بیان اینکه طبیعتا هر چقدر این مذاکرات زودتر به نتیجه برسد و تکلیف آن روشن شود بهتر است، یادآور شد: هر تصمیمی که خدایی ناکرده ذره‌ای سازش و یا عبور از خطوط قرمز و حقوق مردم در آن باشد، کسی از آن استقبال نکرده و مردم پذیرای آن نخواهند بود.

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه