اخبار داغ

برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی تکفیری، حرکتی علمی و معرفتی است/ داعش مولود ناخلف آمریکاست

برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی تکفیری، حرکتی علمی و معرفتی است/ داعش مولود ناخلف آمریکاست
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی تکفیری در قم، می‌تواند بسیار مؤثر باشد و همچنین ارائه راهکارهای مقابله با آن حرکتی علمی و معرفتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کریمه، سلفی‌ها را عمل مهم فتنه‌گری در منطقه دانست و اظهار کرد:  در حال حاضر یکی از عوامل مهم فتنه‌گری در منطقه جریان سلفی تکفیری است که در لباس دفاع از سنت، عملاً در مسیر منافع غربیان گام برمی‌دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا، , پایگاه خبری تحلیلی کریمه, پایگاه خبری تحلیلی کریمه, پایگاه خبری تحلیلی کریمه,

وی با انتقاد از غرب و برخی کشورهای منطقه در حمایت از گروهک تروریستی داعش افزود: داعشی ها افرادی درنده‌خو هستند که جنایت‌های زیادی را مرتکب شدند؛ درواقع داعش مولود ناخلف آمریکاست چرا که آتش به پا شده دامان آنان را نیز گرفته است.

,

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور بیان کرد: پدیده گروهک تکفیری داعش، درواقع ثمره یک سلسله اقدامات و برنامه‌ریزی‌های پیچیده و مشترک میان آمریکا، غرب و برخی کشورهای منطقه و دیکتاتورهای عربی است که با چند هدف مشترک مانند به انحراف کشاندن موج بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان، حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و ... به جهت کج‌فهمی از دین، به عنوان عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی دشمنان اسلام، مشغول خدمت بی‌منت به استکبار جهانی هستند.

,

وی ادامه داد: گروه‌های افراطی و تکفیری مسلمان نیستند بلکه خودفروختگانی هستند که اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی را در کشورهای اسلامی منطقه پیاده می‌کنند.

,

خجسته تصریح کرد: جهان اسلام امروزه بیش از همه اعصار دیگر درگیر فتنه تکفیری‌ها برای احقاق شعار اصلاح گری دینی است و در گوشه‌کنار جهان اسلام، همه‌روزه شاهد به زمین ریخته شدن خون مسلمانان بی‌گناه و تخریب آثار و ابنیه اسلامی به دست جنایت‌کاران جریان تندروی تکفیری هستیم؛ جریانی که نه با شیعه سر سازش دارد و نه اهل سنت را برمی‌تابد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی تکفیری در قم، می‌تواند بسیار مؤثر باشد و در واکنش به افکار مخرب و غیر اسلامی این جریان، جهت شناساندن عقاید، آراء و کارنامه عملی جریان‌های تکفیری و همچنین ارائه راهکارهای مقابله با آن حرکتی علمی و معرفتی است.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه