اخبار داغ

عیسی سحرخیز فعال اصلاح‌طلب و محکوم فتنه ۸۸:

خیلی از اصلاح‌طلبان علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند+عکس

خیلی از اصلاح‌طلبان علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند+عکس
مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد دولت خاتمی اذعان کرده که بسیاری از اصلاح‌طلبان برخلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به امام خمینی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، عیسی سحرخیز از فعالان اصلاح‌طلب، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات و از حامیان میرحسین موسوی در انتخابات 88 و بازداشتی فتنه 88 در گفت‌وگو با یک سایت ضدانقلاب تأکید کرده است که "خیلی‌ از اصلاح‌طلبان بر خلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند."

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی در این مصاحبه با یادآوری نحوه آشنایی‌اش با سیدمحمد خاتمی و همکاری‌هایش با وی، گریزی هم به ماجرای "خروج از حاکمیت" که توسط تعدادی از اصلاح‌طلبان در دوران دولت دوم‌خرداد مطرح شد، زده و یادآور شده است: بحث‌هایی مانند خروج از حاکمیت مباحث داخلی اصلاح‌طلبان بود. از لحاظ تئوریک هم روی آن‌ها کار می‌شد. دیدگاه‌ها هم بسیار متفاوت بود. اصلا تعبیر «جبهه» اصلاحات به همین دلیل بود.

,

این بازداشتی فتنه 88 در بخش دیگری از این مصاحبه با تصریح بر "نگاه منتقدانه‌" خود به امام خمینی می‌گوید: من نگاه منتقدانه‌ای به ایشان دارم و فکر می‌کنم خیلی از کار‌ها خطا بود.

,

سحرخیز همچنین "تغییر قانون اساسی"، "تغییر ساختاری قوه قضاییه" و "حذف نهاد ولایت فقیه" را جزئی از اصلاحات می‌داند و اضافه می‌کند: ما در اول انقلاب اشتباه کردیم که با خوش‌بینی بسیار و اولیه به آیت‌الله خمینی، به ولایت فقیه هم باور داشتیم.

,

, ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه