اخبار داغ

افتتاح همزمان 1000 سالن ورزشی جدید در کشور؛

سردار نقدی:ساخت 2400 سالن ورزشی بسیج در 3 سال نمادی از مدیریت جهادی است

سردار نقدی:ساخت 2400 سالن ورزشی بسیج در 3 سال نمادی از مدیریت جهادی است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به یاد کودکان شهید غزه 578 سالن ورزشی به نام کودکان شهید غزه نامگذاری می‌شود تا همچنان اسناد جنایت رژیم صهیونیستی در تاریخ بماند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح 1000 سالن ورزشی صالحین و 9 دی ساخته شده توسط بسیج در سراسر کشور که در سالن 9 دی ناحیه جماران تهران برگزار شد، گفت: ورزش و تندرستی در تمامی زمینه ها همچون جنگ سخت، جنگ نرم و جبهه اقتصاد و تولید نیازی ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

نقدی ساخت بیش از دوهزار و 400 سالن ورزشی صالحین و 9 دی طی سه سال توسط بسیج در سراسر کشور را نمادی از مدیریت جهادی خوانده و افزود: اگر نیروی بسیج به خوبی شناخته و استفاده شود کارهای بسیار بزرگتری همچون آزادی بیت المقدس انجام خواهد شد.

,

وی مدیریت جهادی در ساخت سالن های ورزشی را به همت بسیجیان دانست و تصریح کرد: ای کاش همه مدیران کشور در همه عرصه ها با شناخت بهتر ظرفیت مخلصانه بسیج از نیروی بسیج استفاده می‌کردند چرا که چنین ظرفیتی در هیچ جای جهان وجود ندارد.

,

رییس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به رسانه ها بیان کرد: اگر سران قوا و مسئولین کشوری در این مراسم ها حضور ندارند، اصحاب رسانه می توانند به ابعاد مختلف فعالیت های بسیج و ساخت این سالن ها پرداخته و با اطلاع رسانی این فعالیت ها موجب دلگرمی مردم و مومنان در سراسر کشور شوند.

,

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: به یاد کودکان شهید غزه 578 سالن ورزشی به نام کودکان شهید غزه نامگذاری می‌شود تا همچنان اسناد جنایت رژیم صهیونیستی در تاریخ بماند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه