اخبار داغ

افشارزاده: کادرفنی استقلال باید پلن B را نیمه دوم ارائه می‌کرد/ به قلعه‌‌نویی تذکر می‌دهیم

افشارزاده: کادرفنی استقلال باید پلن B را نیمه دوم ارائه می‌کرد/ به قلعه‌‌نویی تذکر می‌دهیم
مدیرعامل باشگاه استقلال پس از شکست در دربی 79 گفت: در دیدار مقابل پرسپولیس بازیکنان ما از دقیقه 64 دچار مشکل بدنی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابهرام افشار زاده پس از شکست تیم استقلال مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به نظرم تیم اصلاً خوب بازی نکرد و کادرفنی باید پلن B خود را برای این مسابقه در نیمه دوم ارائه می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: متاسفانه استقلال نیاز به یک بدنساز خوب دارد و به همین دلیل از دقیقه 64 به بعد تیم دچار افت بدنی شد و نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

,

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا امکان تعویض قلعه نویی وجود دارد ؟ گفت: اصلاً اینگونه نیست و ما به هیچ عنوان برنامه‌ای برای تغییر کادر فنی نداریم.

,

خبرنگاری گفت: ظاهراً شما با اسکوچیچ مربی فولاد خوزستان مذاکره کرده‌اید که افشارزاده پاسخ داد: تنها چیزی که فکر می‌کنم این است که باید با آقای قلعه نویی صحبت کنم و حتماً به او تذکر می‌دهیم چون از عملکرد تیم راضی نیستیم.

,

وی در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد شما از بین بازیکنان و کادر فنی مقصر این باخت را انتخاب کنید چه کسی را معرفی می‌کنید، گفت: هم بازیکنان و هم کادر فنی در این شکست مقصر هستند و من باید با همه صحبت کنم.

,

افشارزاده در خصوص اینکه با توجه به پاداش در نظر گرفته شده آیا جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر می‌گیرد یا خیر، گفت: اجازه بدهید در جلسه هیأت مدیره این موضوع را بررسی خواهم کرد.

,

وی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر شما سرمربی استقلال بودید و از 8 هفته 6 امتیاز می‌گرفتید چه واکنشی خواهید داشت، گفت: فعلاً که سرمربی نیستم و هروقت سرمربی بودم آن‌وقت با قدرت به کارم ادامه می‌دادم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه