اخبار داغ

تیموریان: پولم را ندهند خداحافظ استقلال

تیموریان: پولم را ندهند خداحافظ استقلال
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: فکر نمی‌کردیم پرسپولیس بعد از دریافت گل اول بتواند به بازی برگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناآندرانیک تیموریان پس از شکست دو بر یک استقلال در دربی 79 گفت: این برد را به تماشاچیانی که به ورزشگاه آمده بودند و بازی زیبایی را دیدند تبریک می‌گویم، استقلال بازی را خوب شروع کرد و اواخر نیمه دوم به گل رسیدیم، در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب داشتیم تا به گل برسیم اما پرسپولیس روی دو موقعیت به گل رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر استقلال در نیمه دوم بازی را هجومی ادامه می‌داد، شکست نمی‌خورد، گفت: هر مربی طرز فکر خاص خودش را دارد، برنامه‌هایی که در طول هفته تمرین کرده بودیم را در زمین پیاده کردیم، واقعیت فوتبال همین است و تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده نکند شکست می‌خورد.

,

تیموریان تصریح کرد: در 4-3 بازی آخر لیگ خیلی خوب بازی کردیم اما نتیجه نمی‌گیریم، از این شکست ناراحتم چون مستحق باخت نبودیم اما مطمئن باشید استقلال در کورس قهرمانی خواهد ماند.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد پرسپولیس بتواند بعد از دریافت گل به بازی برگردد، گفت: فکر نمی‌کردیم پرسپولیس بتواند به بازی برگردد اما روی گل‌های اول و دوم اشتباه داشتیم و خوب عمل نکردیم.

,

 

,

تیموریان درباره احتمال جدایی از استقلال گفت: قولی که باشگاه استقلال به من داده بود اگر عملی کند در خدمت تیم هستم در غیر این صورت برخلاف میل باطنی تصمیم خواهم گرفت.

,

 

,

وی در واکنش به این سؤال که آیا احتمال جدایی از تیم استقلال را داری یا خیر، گفت:‌ بعد از بازی ذوب‌آهن در مورد این موضوع تصمیم خواهم گرفت.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه