اخبار داغ

امام جمعه سربیشه تاکید کرد؛

لزوم انتصاب استاندار بومی برای خراسان جنوبی/ تفکر انقلابی میتواند تحول ساختاری ایجاد کند

لزوم انتصاب استاندار بومی برای خراسان جنوبی/ تفکر انقلابی میتواند تحول ساختاری ایجاد کند
حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه تاکید بر انتخاب استاندار بومی است، گفت: اگر قرار است استاندار غیر بومی انتخاب شود باید حتما نسبت به خراسان جنوبی شناخت داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد نجمی پور امام جمعه سربیشه در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: بعد از انتخاب وزرای دولت سیزدهم نوبت تغییر مدیران به نفع مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: انتظار میرود در اسرع وقت برای سایر استانها نیز با توجه به شعار دولت که خط انقلاب و گفتمان امامین انقلاب را دارد بتواند با دقت لازم ان شاءالله استانداران انقلابی، متدین، متعهد و جهادی انتخاب کنند‌‌.

,

امام جمعه سربیشه عنوان کرد: پیشنهاد میشود قطعا شخص رئیس جمهور همانگونه که هنگام انتخابات گفتند من کاری به جناح و سلیقه های سیاسی افراد ندارم که این حرف بسیار خوب و متینی است برای انتصاب استاندار و مدیران کل نیز به این مسئله توجه کنند.

,

حجت الاسلام نجمی پور افزود: آنچه مهم، معیار و محک برای شناسایی افراد معتقد و جهادی است و مقام معظم رهبری در سخنانشان فرمودند:" هیچ ساکت فتنه ای نباید در دولت مسئولیت بگیرد"، نکته مهمی است که باید مورد توجه باشد.

,

وی اظهار کرد: باید برای انتصاب مدیران و استاندار به این نکته مهم توجه شود. علاوه بر تفکر انقلابی که میتواند تحول ساختاری در مجموعه استانهای کشور ایجاد کند حتما باید به این نکته توجه شود که در وزارتخانه ها جَو حزب اللهی، انقلابی و جهادی حتما مورد توجه قرار بگیرد.

,

امام جمعه سربیشه گفت: ان شاءالله انسانهای متدین بر سرنوشت تشکیلات استانها حاکم شوند و واقعا روحیه شفافیت در مدیران جدید اتفاق بیفتد که یک فرد انقلابی واقعی فردی که خردمندانه، عادلانه، دقیق، دلسوزانه منصفانه، قاطع و بدون رودر بایستی، هدفش خدمت به مردم باشد.

,

حجت الاسلام نجمی پور گفت: امروز یکی از مشکلاتی که در کشور وجود دارد روحیه ناامیدی و بی تفاوتی نسبت به برخی از مردم و نسل جوان است که اتفاق افتاده.

,

وی اظهار کرد: دولت باید حتما باید به موضوع اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان توجه کند چراکه باعث جذب نسل جوان به و ایجاد انگیزه به آینده و ارزشهای انقلاب داشته باشد.

,

امام جمعه سربیشه بیان کرد: امیدواریم رئیس جمهور محترم و هیئت دولت در جریان انتخاب افراد به عنوان استانداران، فرمانداران، بخشداران و مدیران کلی که در استانها انتخاب میکنند یک تحول بزرگی در نظام اداری و اجرایی کشور ایجاد کنند.

,

حجت الاسلام نجمی پور افزود: نظر شخصی من این است که اگر این تحول در این چهار سال اتفاق نیفتد نه تنها دولت آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور بلکه انقلاب و نظام زیر سوال خواهد رفت.

,

وی با بیان اینکه حتما باید این تحول اتفاق بیفتد، ادامه داد: روحیه بی اعتمادی‌، ناامیدی و بی تفاوتی که متاسفانه در نسل جوان ما مشاهده میشود به دلیل شکاف و انشقاقی است که در دولت گذشته ایجاد شده و حتما باید احیا شود.

,

امام جمعه سربیشه بیان کرد: اگر در انتخابات این دوره مشارکت مردم ۴۸ درصد بوده باید تحولاتی در کشور ایجاد شود که برای انتخابات دوره های بعد میزان مشارکت افزایش داشته باشد که آن روحیه اعتماد مردم نسبت به مدیران کشور افزایش یافته و در توسعه کشور تاثیر بسزایی داشته باشد‌.

,

حجت الاسلام نجمی پور اظهار کرد: از جمله شاخصه های دولت مردمی ایران قوی و کابینه این بوده که مردمی، ضدفساد، تعارض منافع، نماد تغییر، انقلابی، جهادی، کارآمد و خوش قول باشد؛ اینها شاخصه هایی بود که آیت الله رئیسی برای انتخابات مطرح کرد و اگر مدیران این شاخصه ها را داشته باشند از ظرفیت آنها میتوان استفاده کرد.

,

امام جمعه سربیشه تصریح کرد: یکی از کارهایی که آیت الله رئیسی باید انجام دهد و خیلی مهم است این بوده که نباید بگذارد مسائل سیاسی، جناح بندی و سلیقه ای در دولت اتفاق بیفتد.

,

حجت الاسلام نجمی پور بیان کرد: از نیروی جهادی و انقلابی که دارای روحیه کار باشد میتوان در جایگاه های مختلف دولت استفاده کرد و بهتر است که از بین نیروهای جوان در این خصوص استفاده شود.

,

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم باید نسل جوان را با خود همراه کند و در بدنه دولت داشته باشد.

,

امام جمعه سربیشه در مورد انتصاب استاندار برای خراسان جنوبی، بیان کرد: طی جلسه ای که دو هفته قبل با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند داشتیم نظر من تاکید بر انتصاب استاندار بومی بوده و است.

,

حجت الاسلام نجمی پور گفت: اگر تمام نمایندگان، نخبگان و نهادهایی که دلسوز انقلاب هستند روی چند گزینه شاخص استان که واقعا موفق هستند و ما مدیران موفقی از خراسان جنوبی در سطح کشور داریم را لیست کنند و چند نفر بهتر را انتخاب و به دولت از طرف نماینده ولی فقیه، نمایندگان استان و نخبگان معرفی کرده و دولت را مخیّر کنند حق انتخاب و انتصاب داشته باشد خیلی خوب است.

,

وی اظهار کرد: گاهی در فضای مجازی دیده و شنیده میشود هر کسی برای خودش لیست میدهد. وقتی این اتفاقات می افتد نباید خوش بین باشیم مطالبات استان محقق شود.

,

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه تاکید بر انتخاب استاندار بومی است، گفت: اگر قرار است استاندار غیر بومی انتخاب شود باید حتما نسبت به خراسان جنوبی شناخت داشته باشد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه