اخبار داغ

در جلسه ستاد مقابله با کرونا انجام شد؛

قدردانی مخبر از تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان واکسن کرونا

قدردانی مخبر از تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگان واکسن کرونا
معاون اول رئیس‌جمهور از تلاش‌های انجام شده در زمینه تهیه و تأمین واکسن و نیز افزایش تولید داخلی قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهور، هشتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مخبر در این جلسه پس از استماع گزارش دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص کاهش موارد ابتلا به کرونا در کشور و افزایش واکسیناسیون سراسری، از تلاش‌های انجام شده در زمینه تهیه و تأمین واکسن و نیز افزایش تولید داخلی قدردانی و اظهار امیدواری کرد؛ ‌ با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون شاهد کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری در کشور باشیم.
,
 
,
در این جسه بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فرآیند تأمین اعتبار برای تهیه واکسن، گفت: بخش زیادی از این روند در دولت سیزدهم انجام شده است.
,
 
,
وی افزود: تلاش و فداکاری کادر پزشکی و پیگیری مسئولان در زمینه تهیه واکسن داخلی و خارجی، کشور در حال عبور از پیک پنجم کرونا است.
,
 
,
رئیسی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا نیز در گزارشی به رکوردشکنی‌های پی درپی در انجام واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه میزان ابتلا به کرونا در سراسر کشور شیب نزولی گرفته و امیدواریم در روزهای آینده شاهد کاهش تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در کشور باشیم.
,
 
,
دبیر ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی استان‌ها و شهرهای کشور، اظهار کرد: در حال حاضر تنها ۵۷ شهر کشور در شرایط قرمز قرار دارد و از هفته گذشته تا الآن ۱۲ شهر به رنگ آبی در آمده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه