اخبار داغ

سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش وجوانان؛

سجادی: بیانات مقام معظم رهبری، مسیربرنامه ریزی ها و تصمیم گیری های توسعه ایی دو حوزه جوانان و ورزش را روشن کرد

سجادی: بیانات مقام معظم رهبری، مسیربرنامه ریزی ها و تصمیم گیری های توسعه ایی دو حوزه جوانان و ورزش را روشن کرد
وزیر ورزش وجوانان درسومین نشست شورای معاونان این وزارتخانه، سخنان مقام معظم رهبری در دیدار قهرمانان و مدال آوران المپیک و پارالمپیک را راهبردی توصیف کرد و گفت:بیانات ایشان، همچون چراغی، مسیربرنامه ریزی ها و تصمیم گیری های توسعه ایی آتی دو حوزه جوانان و ورزش را روشن کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در ابتدای این نشست سید حمید سجادی از توجه و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی ، به ورزشکاران، قهرمانان و مدال آوران قدردانی کرد و این دیدار را برای خانواده بزرگ ورزش راهبردی توصیف کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه در خصوص دیدار قهرمانان المپیک و پارالمپیک با رهبر معظم انقلاب گفت: امروز تکلیف بسیاری از برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها در دو حوزه ورزش وجوانان ، توسط ایسان تبیین و مورد تاکید قرارگرفت .
,
دکتر سید حمید سجادی همچنین با تاکید براینکه بیانات ایشان همچون چراغ، چشم انداز آینده برنامه های توسعه ای این وزارتخانه را روشن کرد، گفت : از این به بعد می توانیم براساس راهبردها و استراتژی فوق العاده ای که ایشان فرمودند اتفاقات ارزشمندی را برای آینده ی ورزش ایران ترسیم و دنبال کنیم.
,
وی اظهارداشت : من هم دراین دیدار بسیار ارزشمند ، گزارشی که حاصل دست رنج ، تلاش و زحمات معاونین و مسئولان وزارت ورزش و جوانان در کنار کمیته ملی المپیک و پارالمپیک بود را ارائه کردم .
,
وزیر ورزش و جوانان در خصوص موارد مطروحه در این دیدار بیان کرد : یکی از تکالیفی که امروز بر اساس سخنان ورزشکاران مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفت مربوط به اشتغال و جوایز ورزشکاران بود که در دوره گذشته نیزعنوان شده بود و هنوز انجام نشده ، بنابراین موظف هستیم، با همکاری صندوق حمایت باید پیگیری و انجام شود.
,
وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مطالبی که توسط ورزشکاران در این نشست بیان شد ، گفت: هاشمیه متقیان قهرمان پارالمپیک در پرتاب نیزه و آقای فروغی به نمایندگی از ورزشکاران المپیکی سخنرانی وزینی داشتند که من از این عزیزان قدردانی می کنم.
,
لازم به ذکر است، در این جلسه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نخستین دیدار اعضا هیات دولت با معظم له تبیین شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه