اخبار داغ

فرمانده سپاه گمیشان خبر داد؛

تحویل داوطلبانه 20 ماهواره، توسط مردم گمیشان

تحویل داوطلبانه 20 ماهواره، توسط مردم گمیشان
فرمانده سپاه گمیشان گفت : ناحیه مقاومت بسیج گمیشان با اجرای سیاست تشویقی توانسته است 20 دستگاه ماهواره و تجهیزات کامل آن را از مردم گمیشان دریافت و در ازای آن یک دستگاه مبدل دیجیتال به مردم هدیه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ساحل گمیشان علی اکبرعرفانی فرمانده سپاه ناحیه گمیشان گفت: وقتی دشمنان قسم خورده نظام در جنگ مسلحانه ناکام شدند به ناچار جنگ فرهنگی یا همان جنگ نرم که به مراتب خطرناک تر است را آغاز کردند و مستقیما ریشه اعتقادات و خانواده مسلمانان را هدف قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , ساحل گمیشان,

وی در ادامه گفت: امروز ماهواره ابزار جنگ دشمن و وسیله نابودی کیان خانواده های ماست به منظور مبارزه با این سلاح کثیف ، طرح جمع آوری داوطلبانه ماهواره ها را در گمیشان آغاز کردیم که در مدت سه هفته ای که از آغاز انجام این طرح می گذرد مردم 20 دستگاه ماهواره را تحویل و در ازای آن دستگاه مبدل دیجیتال هدیه گرفتند.

,

عرفانی افزود: سه پایگاه مردمی  کتابخانه عمومی امام محمد غزالی گمیشان ، مغازه تعمیرات سلیمان بغدادی واقع در خیابان شهید مرگنی و تعمیرات وسایل برقی محمد کر روبروی بانک کشاورزی آماده دریافت ماهواره ها ی مردم و تحویل دستگاه مبدل هستند.

,

وی ادامه داد: تمامی پایگاههای مقاومت بسیج نیز آْمادگی کامل برای جمع آوری ماهواره ها را دارند و در خدمت مردم شریف شهرستان هستند.

,

5

, 5,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه