اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان کُردستان:

۹ پروژه ورزشی بسیج در کردستان افتتاح می شود

۹ پروژه ورزشی بسیج در کردستان افتتاح می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از افتتاح ۹ پروژه ورزشی بسیج در سراسر استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، حامد جولائی از افتتاح و بهره برداری 88 پروژه ورزشی بسیج در سراسر استان کردستان تا سال آینده خبر داد و گفت: از میان این پروژه ها که از محل اعتبارات سپاه استان و به همت فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان در حال اجراست، 9 پروژه آن در هفته بسیج افتتاح و به بهره برداری می رسد.
 
وی افزود: از میان 88 پروژه سالن های ورزشی بسیج 10 مورد سالن های ورزشی 9 دی و 68 پروژه طرح صالحین در شهرستان های تابعه استان و 10 مورد دیگر سالن های تیر اندازی که این سالن ها با در صورت تخصیص اعتبار در آینده ای نزدیک افتتاح و به بهره برداری می رسند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد که از این 88 پروژه ورزشی در سطح استان 22 سالن جهت استفاده جوانان به بهره برداری رسیده است.
 
حامد جولایی به فعالیت و حضور بسیج و سپاه استان در شهرهای کوچک و مناطق محروم روستایی اشاره و خاطر نشان کرد: با افتتاح این 88 پروژه بسیج ، 15 سانتی متر به فضای ورزشی استان اضافه می شود.
 
وی با بیان اینکه تا کنون هیچ ارگانی کاری به این عظمت را در حوزه ساخت سالن ها و امکانات ورزشی در مناطق روستایی و دور افتاده انجام نداده است، گفت: بسیج و سپاه استان با اختصاص اعتبارات به حوزه ورزش در این مناطق با افتتاح سالن ها و فضاهای ورزشی به ورزش این مناطق کمک شایانی کرده اند.
 
جولایی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور بسیج در عرصه جنگ تحمیلی و بعد از آن در دوره سازندگی و حوزه های فرهنگ، اقتصاد و ورزش اشاره کرد و گفت: اکنون بسیج ورزشکاران استان با فعالیت های خود در زمینه ساماندهی ورزشکاران و اعزام آنها به مسابقات موجب آمادگی آنها در سطح ورزش قهرمانی و حضور مقتدرانه در تیم ملی می شود.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه به فعالیت های مشترک سازمان بسیج ورزشکاران استان و اداره کل ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: میزبانی و اعزام خواهران بسیجی کشور به ارتفاعات شاهو کامیاران در تاریخ 22 اردیبهشت ماه، میزبانی مسابقات قهرمانی بسیج کشور در رشته های تکواندو و کشتی، همایش پیاده روی بسیج در سراسر استان به مناسبت هفته دفاع مقدس، کسب مقام قهرمانی ووشوی بسیج کشور، کسب مقام دوم رشته های پینگ پنگ و تکواندو بسیج خواهران استان، برگزاری کنگره پیشمرگان کُرد مسلمان از جمله این برنامه ها می باشد.

 
انتهای پیام/پ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه