اخبار داغ

استاندار مازندران خبر داد

استخدام ۱۵۰۶ نفر در شهرداری‌های مازندران

استخدام ۱۵۰۶ نفر در شهرداری‌های مازندران
استاندار مازندران با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌های استان، گفت: ۱۵۰۶ نفر برای سال آینده در شهرداری های مازندران استخدام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران با اشاره به اینکه اطلاعات طرح‌ها و پروژه‌های مهم شهرستان‌ها در اختیار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است، اظهار داشت: باید از ظرفیت نمایندگان برای اختصاص بودجه لازم به طرح ها استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ارتباط با نمایندگان را بسیار مفید دانست و افزود: به زودی جلسه دیگری با نمایندگان استان در تهران خواهیم داشت و رایزنی های لازم برای تدوین بودجه‌ای کاربردی و عملیاتی صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران گفت: تا زمانی که لایحه بودجه توسط دولت بسته نشده می توان با چانه زنی، در بعضی سقف ها تغییر ایجاد کرد و بودجه بیشتری دریافت کرد.

فلاح از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا همه توان خود را در این مدت برای رایزنی با وزارتخانه‌ها در راستای جذب اعتبارات لازم انجام دهند.

وی با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه استان افزود: جایگاه بخش خصوصی، نخبگان و دانشگاهیان باید در این برنامه لحاظ شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه با بودجه دولتی نمی توان کشور را اداره کرد، تصریح کرد: باید از ظرفیت مردمی بدون اتکا به نفت برای توسعه و آبادانی کشور استفاده کرد.

فلاح با تقدیر از معاونت برنامه‌ریزی استانداری به جهت اجرای مطلوب سرشماری کشاورزی، خاطرنشان کرد: مازندران از جمله چند استان برتر کشور بود که کار سرشماری را در موعد مقرر به پایان رساند.

وی گفت: ۱۵۰۶ نفر از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان از ابتدای سال آینده مشغول می شوند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه