اخبار داغ

رئیس کمیسیون اقتصادی اعلام کرد:

مهلت ۱۰ روزه مجلس به بانک مرکزی و سازمان مالیاتی در مورد پایانه فروشگاهی

مهلت ۱۰ روزه مجلس به بانک مرکزی و سازمان مالیاتی در مورد پایانه فروشگاهی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ۱۰ روز به بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی مهلت داد تا مدارک مورد درخواستی از پایانه فروشگاهی را ارسال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در راستای تحقیق و تفحص از سازمان امور مالیاتی برای اجرای قانون پایانه فروشگاهی مجلس خواستار ارائه اطلاعات از سازمان مالیاتی و بانک مرکزی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه‌ مورخ ۲۲ شهریور ماه خطاب به رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: به پیوست تصویر تقاضاهای تعدادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای تحقیق و تفحص از بررسی میزان پیشرفت و نحوه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان ارسال می‌گردد. مقتضی است به استناد ماده ۲۱۲  آیین نامه داخلی مجلس،‌ دستور فرمایید اطلاعات مورد درخواست مشارالیهم ظرف مدت ده روز به این کمیسیون ارسال دارند.
,
 
,
طبق این نامه حداکثر ۲ مهرماه باید اطلاعات درخواستی به کمیسیون اقتصادی مجلس ارسال شود.
,
 
,
 مکاتبات پیمانکار پروژه سامانه مؤدیان نشان می‌دهد ضعف و ابهامات اساسی در رابطه با طراحی و تولید سامانه مؤدیان و زیرسامانه‌های اشاره‌شده داشته که با توجه به حکم قانون ترک فعل مسئولان در اجرای آن مشهود است.
,
 
,
قانون پایانه فروشگاهی یا همان سامانه مودیان آبان ماه سال ۹۸ از سوی مجلس تصویب شد تا گام مهمی برای نحوه مالیات ستانی برداشته شود.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: فارس
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه